کد خبر: ۱۵۴۵۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

شیائومی بلک شارک 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 888 و سیستم خنک‌کننده پیشرفته عرضه می‌شود

اخبار منتشر شده طی روز گذشته نشان داد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4 در روز سه‌شنبه آینده؛ 23 مارس (3 فروردین ماه) عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، اکنون با نزدیک شدن به موعد عرضه این محصول شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با آن هستیم. صفحه رسمی بلک شارک در شبکه اجتماعی Weibo با انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه نشان داد که در هندست آینده، دکمه‌های شانه‌ای فیزیکی کنار گذاشته خواهند شد. این دکمه‌ها از زمان عرضه بلک شارک 3 پرو مورد استفاده مجدد قرار گرفتند. همچنین اسمارت‌فون آینده از طراحی جدید در پنل پشتی استفاده خواهد کرد. 

شیائومی بلک شارک 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 888 و سیستم خنک‌کننده پیشرفته عرضه می‌شود

بعلاوه 2 پوستر منتشر شده تائید می‌کنند که توان پردازشی سری بلک شارک 4 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین خواهد شد. همچنین این هندست‌ها از سامانه خنک‌کننده پیشرفته‌تر بهره خواهند برد؛ موضوعی که به کاهش دمای CPU تا حداکثر 18 درجه سانتی‌گراد کمک خواهد کرد. پوستر مربوط به تراشه اسنپ‌دراگون 888 تصویر دیگری از پنل پشتی بلک شارک 4 را نمایش می‌دهد. بر این اساس پنل پشتی گوشی از دوربین با چیدمان افقی و لوگوی بزرگ و درخشان Black Shark میزبانی خواهد کرد.

شیائومی بلک شارک 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 888 و سیستم خنک‌کننده پیشرفته عرضه می‌شود

همچنین تائیدیه‌ها و شایعات پیشین نشان دادند که اسمارت‌فون بلک شارک 4 مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است. این موضوع نویدبخش آن است که با اتصال گوشی به شارژر ظرف مدت تنها 15 دقیقه میزان شارژ باتری از 0 به 100 درصد خواهد رسید. همچنین بر اساس اطلاعات تائید شده اسمارت‌فون بلک شارک 4 پرو نیز با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه و 8 یا 12 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی