کد خبر: ۱۵۴۷۷
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

جزئیات فوق العاده دوربین Galaxy A۸۲ سامسونگ

شرکت سامسونگ ظاهرا همچنان کارش با سری A تمام نشده است، زیرا در حال کار بر روی Galaxy A۸۲ و قابلیت های جدید آن است.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ دیروز اعضای میان رده Galaxy A خود را برای سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که شامل گوشی‌های هوشمند گلکسی A۷۲، A۵۲ و A۵۲، ۵G هستند. اما این شرکت ظاهرا فعلا با سری A کارش تمام نشده است، زیرا برای آینده نزدیک در حال کار بر روی Galaxy A۸۲ است.

گلکسی A۸۲ یک نسل را رد کرده و همان گوشی A۸۰ است که سامسونگ از سال ۲۰۱۹ در حال کار روی آن است. این تلفن یک ویژگی بسیار ابتکاری داشت که به شما اجازه می‌داد با امکان چرخش ، از دوربین‌های اصلی برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنید.

گوشی هوشمند  گلکسی A۸۲ سامسونگ با ابتکار جدید

هنوز مشخص نیست که A۸۲ از تنظیمات مشابهی استفاده خواهد کرد یا خیر، اما طبق شایعات اخیر سنسور اصلی دوربین عقب آن دارای وضوح ۶۴ مگاپیکسلی است ، دقیقاً مانند A۵۲ / A۵۲ ۵G / A۷۲ و احتمالا سنسور مورد استفاده برای A۸۲ متعلق به سونی است و نه خود سامسونگ است و ممکن است IMX۶۸۶ باشد.

یک محک قبلی نشان داد که Galaxy A۸۲ به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵+ استفاده کند. نسخه سطح بالای این پردازنده ممکن است به نام تجاری Snapdragon ۸۶۰ تغییر نام یابد و امسال به عنوان تراشه ۴G با عملکرد برتر در کوالکام به فروش برسد ، اگرچه هنوز مدل ۸۶۰ رسمی نشده است.

به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند گلکسی A۸۲ در ابتدا وارد کره جنوبی شود و هنوز مشخص نیست که پس از آن عرضه جهانی شود. در کره، انتظار داشته باشید که یک تراشه مولد اعداد تصادفی کوانتومی در داخل آن داشته باشد، دقیقاً مانند Galaxy A Quantum که در ماه مه گذشته در آنجا عرضه شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حزب‌الله امیری
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
نمیدونم چرا سامسونگ اینقد خنگ شده A80 که اصن نگو با اون طراحی دوربین پاپ آپش و باطری ضعیف اه اه اه
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی