کد خبر: ۱۵۵۰۳
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

با گوشی A52 میان رده سامسونگ بیشتر آشنا شوید+جزئیات و تصویر

شرکت سامسونگ Galaxy A52 مجهز به تکنولوژی نسل پنجم را معرفی کرده و اکنون همه چیز در مورد آن فاش شده است که در ادامه می خوانید.

به گزارش «نبض فناوری»، Galaxy A52 5G  در بیشتر بازارهای اروپا، اکنون برای خرید از وب سایت سامسونگ در دسترس است و قیمت آن از 429 یورو (حدود 512 دلار) شروع می شود.

این گوشی به زودی در ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود، اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن برای بازار آمریکا توسط سامسونگ اعلام نشده است.

Galaxy A52 5G  با 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم و دو گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ارائه می شود.

طراحی و نمایش

سامسونگ Galaxy A52 5G از طراحی صاف و مدرنی برخوردار است و تقریباً 189 گرم وزن دارد. این گوشی دارای گوشه های گرد و پشت پلاستیکی با پوشش مات و مات نرم است.

با گوشی A5 میان رده سامسونگ بیشتر آشنا شوید+جرئیات و تصویر

Galaxy A52 5G در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و بنفش در دسترس است.

کلیدهای روشن و خاموش تلفن در سمت راست قرار دارند. در پایین جک هدفون ، پورت USB Type-C و بلندگو را همراه دارد. همچنین یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی قابل ارتقا (تا 1 ترابایت) در بالای صفحه موجود است.

Galaxy A52 5G در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است ، به این معنی که آزمایش شده است تا حداکثر در یک متر آب شیرین تا 30 دقیقه سالم بماند و برای استفاده حتی در باران نیز مناسب است. استفاده از A52 5G در ساحل یا استخر توصیه نمی شود.

در قسمت جلوی دوربین سلفی در داخل صفحه نمایش 6.5 اینچی FullHD + Super AMOLED A52 5G وجود دارد. این نمایشگر از نرخ تازه سازی 120 هرتز ​​پشتیبانی می کند. وضوح صفحه نمایش  1080 x 2400 است. در زیر صفحه نمایش Galaxy A52 5G حسگر اثر انگشت نوری قرار دارد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در مورد صفحه نمایش A52 5G "Eye Comfort Shield" است که می تواند رنگ صفحه را به گونه ای تنظیم کند که خستگی چشم را در کاربر کاهش دهد، مانند عملکرد "True Tone" در آیفون.

دوربین ها

Galaxy A52 5G  دوربین چهارگانه ارائه می شود. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل است و دارای OIS (تثبیت کننده تصویر نوری) برای ضبط فیلم ثابت با رزولوشن 4K است. دوربین های دیگر A52 5G یک سنسور فوق العاده گسترده 12MP ، یک دوربین ماکرو 5MP و یک سنسور عمق 5MP هستند.

با گوشی A5 میان رده سامسونگ بیشتر آشنا شوید+جرئیات و تصویر

A52 5G مانند برادر بزرگتر خود  گلکسی A72 بزرگنمایی نوری ندارد، اما از بزرگنمایی دیجیتال تا 10 برابر پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای ویژگی های مفیدی مانند حالت شب،4K Video Snap و Scene Optimizer است. به خصوص با توجه به اینکه این گوشی میان رده است، قطعاً کیفیت دوربین A52 5G رضایت بیشتر کاربران را جلب خواهد کرد. عکس ها از هر دو دوربین اصلی و فوق العاده عریض و واضح و با رنگ های واقع گرایانه ارائه می شوند.

بلندگوها

طبق گفته سامسونگ،Galaxy A52  دارای بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos است و میزان صدا نسبت به سری قبلی Galaxy A تا 43درصد افزایش یافته است.

این تلفن از قابلیت Music Share سامسونگ پشتیبانی می کند، به علاوه کاربران هدفون سیم دار از دانستن اینکه این گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری نیز است، خوشحال خواهند شد.

با گوشی A5 میان رده سامسونگ بیشتر آشنا شوید+جرئیات و تصویر

A52 5G همچنین از Dual Audio پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند از اتصال بلوتوث 5.0 برای جفت شدن همزمان با دو دستگاه (بلندگو یا هدفون) استفاده کند.

عملکرد و نرم افزار Galaxy A52 5G

Galaxy A52 5G به پردازنده Qualcomm Snapdragon 750G مجهز شده و دارای 6 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه رم است. از نظر گزینه های ذخیره سازی ، از 128 گیگابایت شروع می شود، اما همچنین دارای گزینه 256 گیگابایتی بالاتر است.

Galaxy A52 5G دارای سیستم عامل اندروید 11 با One UI 3 است و سامسونگ قول حداقل 4 سال به روزرسانی امنیتی را در مورد آن می دهد. از نظر امنیت با چارچوب امنیتی ناکس سامسونگ ارائه می شود.

باتری Galaxy A52 5G

Galaxy A52 5G باتری 4500 میلی آمپر ساعت و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند.

 

برچسب ها: سامسونگ Galaxy A52 5G
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
برترین گزینه این گوشی ضدآب بودن و مجهز به لرزشگیر تصویر دوربین ۶۴ هست چون این قابلیتها فقط درگوشیهای سری s و note موجودبود
0
0
ناشناس
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
برترین گزینه این گوشی ضدآب بودن و مجهز به لرزشگیر تصویر دوربین ۶۴ هست چون این قابلیتها فقط درگوشیهای سری s و note موجودبود
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی