کد خبر: ۱۵۹۵۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری؛

باید اتحاد و یکپارچگی بین ارگان‌ها را در راستای رونق شرکت‌های دانش‌بنیان تقویت کرد

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان، یکی از مشکلات کلیدی موجود دانش‌بنیان‌ها را نبود هماهنگی بین ادارات برای ارائه تسهیلات و خدمات است، گفت: برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آنها باید آموزش‌ و فرهنگ سازی لازم از سوی مسئولان صورت گیرد تا مسیر برای رونق این شرکت‌ها فراهم شود.

محمدحسین نداف مقدم مدیرعامل شرکت ژوبین آراد پهنای کویر، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه سامانه سفارش آنلاین غذا برای اولین بار در خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به خط مشی سامانه نیمرو در جهت رشد کشور در عرصه اقتصادی بر آن شدیم تا از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در این زمینه الگو برداری کرده و مطابق با فرهنگ کشور آن‌ها را بومی سازی کرده و به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: در این مسیر پارک علم فناوری خراسان جنوبی با پذیریش شرکت ژوبین آراد رایانه پهنای کویر فرصت مناسبی را از بعد‌های مختلف سازمانی و تحقیقاتی برای پیشرفت این شرکت فراهم کرده است.
نداف مقدم افزود: برنامه ما برای سالجاری این است یک نرم افزار جانبی را به این سامانه اضافه کنیم. همچنین قرار است که در استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز این سامانه را راه‌اندازی خواهیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، یکی از مشکلات کلیدی موجود دانش‌بنیان‌ها را نبود هماهنگی بین ادارات برای ارائه تسهیلات و خدمات است، اظهار کرد: برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آن‌ها باید آموزش و فرهنگ سازی لازم از سوی مسئولان صورت گیرد تا مسیر برای رونق این شرکت‌ها فراهم شود.
نداف مقدم برای مقابله با حملات سایبری گفت: شرکت‌ها باید مراقب باشند که از سرور‌های امن برای ارائه خدمات استفاده کنند. همچنین مردم باید از سایت‌هایی که اینماد دارند استفاده کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی