کد خبر: ۱۶۰۱۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

۵ مرگ عجیبی که در طول تاریخ رخ داد

در این گزارش ۵ مرگ عجیب در تاریخ را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش« نبض فناوری» دیر یا زود همه ما باید با لحظه آخر خود روبرو شویم. کارهایی که ما در طول زندگی خود انجام می‌دهیم مواردی است که بعد از رفتن به خاطر خواهیم آورد. اگرچه بعضی از افراد با نحوه مرگ به خاطر سپرده می‌شوند. در اینجا فهرستی از 5 مرگ عجیب و غریبی که در طول تاریخ داده است را می‌خوانید.

1. وی کمارج

5 مرگ عجیب در تاریخ

طبق گفته National Georgaphic ، احتمال کشته شدن توسط یک شهاب سنگ یک در 1،600،000 است.در سال 2016 ، راننده اتوبوس هندی اولین مردی بود که توسط یک شهاب سنگ کشته شد. او هنگامی که در حال رانندگی بود به وسیله شهاب  سنگی که از آسمان به اتوبوس برخورد کرد، کشته شد. البته شاید کمارج تنها قربانی شهاب سنگ های قاتل نباشد ، اما این تنها مورد ثبت شده است.

2. رابرت ویلیامز

5 مرگ عجیب در تاریخ

شرکت فورد موتور اولین شخصی بود که خط مونتاژ را معرفی کرد. این شرکت همچنین با داشتن یکی از پیشگامان تولید خودرو تاریخ را مشخص کرد. در سال 1979 ، فورد بار دیگر تاریخ را علامت‌گذاری کرد. این اولین شرکتی بود که در آن یکی از کارمندان توسط یک روبات کشته شد. رابرت ویلیامز بر اثر جراحات وارده توسط بازوی یک ربات سنگین یک تنی درگذشت.

3. سیل بزرگ ملاس

5 مرگ عجیب در تاریخ

در زمان وقوع فاجعه ملاس بوستون ، بیش از بیست نفر در سال 1919 کشته شدند. مردم با غوطه‌ور شدن در ملاس که با سرعت 35 مایل در ساعت (56 کیلومتر در ساعت) بود، در خیابان‌های بوستون سرازیر می‌شدند ، هنگام ترکیدن مخزن ذخیره سازی. این تراژدی با بسیاری از ترانه ها و داستان های به تصویر کشیده شده که بخشی از فرهنگ  محلی شده است.

4. کلمنت والاندیگهام

5 مرگ عجیب در تاریخ

کلمنت وکیلی در قرن نوزدهم بوده که بسیار مشتاق دفاع از موکلان خود بود. روزی برای بازسازی صحنه پرونده‌ای به مکانی دور رفت، در حالی که سعی داشت نشان دهد که چگونه قربانی می توانست هنگام کشیدن اسلحه خود را بکشد، همان کار را کرد و خود را کشت!

5. رقص طاعون

5 مرگ عجیب در تاریخ

هیچ کس نمی‌داند چه چیزی باعث وقوع اپیدمی رقص در سال 1518 در اتریش شد، اما بیش از 400 نفر را تحت تأثیر قرار داد. آنها تنها با لحظه‌ای استراحت، یک ماه کامل رقصیدند. البته که هرچیزی زیادش خوب نیست همانطور که رقص زیاد برای هیچ کس خوب نیست و  حدود 30 نفر را در اثر سکته مغزی ، حمله قلبی یا خستگی به کام مرگ کشاند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: مرگ تاریخ وی کمارج
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی