کد خبر: ۱۶۰۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

تصاویر ساعت گوگل پیکسل لو رفت+عکس

شایعات درباره ساعت گوگل پیکسل سالهاست که به گوش می رسد و طبق گفته جان پروسر (که سابقه معرفی محصولات جدید پیکسل را دارد) ممکن است در اواخر امسال شاهد خودنمایی این ساعت باشیم.

به گزارش «نبض فناوری»، پروسر ادعا می کند دسته ای از عکس های مورد انتظار ساعت Pixel Google را به دست آورده است.

تصاویر، طراحی با صفحه نمایش مدور و آنچه احتمالاً یک قاب فلزی است را نشان می دهد. گوگل به ظاهر شیشه 2.5D را برای جلو انتخاب کرده و از حاشیه های بزرگ مانند آنهایی که در برخی از ساعت های هوشمند سامسونگ و هواوی وجود دارد؛ اجتناب کرده است.

دکمه ای شبیه به اپل واچ در سمت راست تلفن هوشمند قرار دارد و در کنار نمایشگر لمسی، برای کنترل رابط کاربری Wear OS استفاده می شود. رابط کاربری و صفحه های تماشایی که در رندرهای بالا و پایین مشاهده می شوند بر اساس رابط کاربری مشاهده شده در تصاویر به اشتراک گذاشته شده با پروسر است.

Pixel Watch می تواند از یک چیپ ست اختصاصی Google استفاده کند. گفته می شود یکی از شعارهای بازاریابی Pixel Watch ایجاد وحدت در نرم افزار و سخت افزار خواهد بود. به نظر می رسد که این امر حاکی از آن است که گوگل در حال کنترل کامل جنبه سخت افزاری محصولات است، چیزی که کاملاً با شایعات مربوط به یک پروژه سفارشی سیلیکون گوگل متناسب است.

ناگفته نماند که ممکن است Google Pixel Watch یکی از بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021 باشد.

به نظر می رسد این طرح Pixel Watch در ماه اکتبر است که احتمالاً در کنار پرچمدار Pixel 6 قرار دارد و احتمالاً اندکی پس از آن منتشر خواهد شد؛ اما پروسر هشدار می دهد که هنوز هم ممکن است به تأخیر بیفتد، که با توجه به سابقه اخیر گوگل تعجب آور نیست.

این شرکت سال گذشته چندین بار عرضه Pixel 4a را به تأخیر انداخت و سرانجام آن را در ماه آگوست عرضه کرد. گزارشی ادعا کرده که گوگل تصمیم گرفته است میان رده Pixel 5a را در اکثر بازارها نیز لغو کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
من و من
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
شما یدونه موبایل، تبلت، ساعت و هر چیز هوشمند نشون بده که تصاویرش لو نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
0
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی