کد خبر: ۱۶۰۳۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

اسباب بازی 700 دلاری که تغییر شکل می دهد+فیلم و عکس

اسباب بازی جدید 700 دلاری شرکت Hasbro که از شخصیت ساختگی اپتیموس پرایم ایده گرفته می تواند تغییر شکل دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، رویای ترانسفورمرها اکنون یک واقعیت است. ترانسفورماتورها از شاخص ترین اسباب بازی های اطراف ما هستند که یک شخصیت اکشن و ماشین در یک اسباب بازی تلفیق شده اند.

با پیچیده تر شدن اسباب بازی های مدرن ترانسفورماتور، آنها از اتومبیل به ربات دیگر تبدیل می شوند و دوباره به قبل تغییر شکل می دهند.

تبدیل از اتومبیل به ربات دارای ایراداتی بوده که شرکت Hasbro بالاخره این مشکل را رفع کردهاست. این شرکت یک اسباب بازی پیچیده و گران در قالب ربات پیشرفته قابل برنامه ریزی 700 دلاری Optimus Prime Auto-Converting ساخته است؛ که به لطف قدرت فناوری رباتیک واقعی (در قالب موتور 27 servo  ) و یک برنامه تلفن همراه) در واقع می تواند به خودی خود تغییر شکل دهد.

ترانسفورماتور جدید از نظر پیچیدگی بسیار پیشرفته هستند: Hasbro می گوید که این رقم 19 اینچی تقریباً 5،000 مولفه و 60 میکرو تراشه متصل دارد تا بتواند از ویژگی تبدیل اتوماتیک استفاده کند. علاوه بر یک برنامه تلفن همراه، اسباب بازی جدید Optimus Prime دارای فرمان های صوتی است که به دارندگان امکان می دهد با تغییر دادن مواردی مانند «تبدیل شو» عملکرد تغییر شکل را کنترل کنند.

مدل جدید با مشارکت شرکت Robosen Robotics در حال ساخت است و این شرکت سال ها است که ربات های موتوری با ظاهری ترانسفورماتور ساخته است. همکاری جدید با Hasbro به Robosen این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را به جای ظاهری یکسان، به یک محصول رسمی ترنسفورمر برساند.

ربات پیشرفته قابل برنامه ریزی قابل تبدیل خودکار Optimus Prime برای پیش سفارش هم اکنون از وب سایت Hasbro Pulse با قیمت 699.99 دلار در دسترس است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
شما چقدر عقب مونده اید
من برا پسرم 2 سال پیش از تهران خیلی پیشرفته تر از اینو خرید اول ماشین کنترلی هستش بعد آدم میشه تازه با کنترلش شلیک هم میکنه!!
مدیر پایگاه در متن خبر اومده که اسباب بازی های قبلی با ایراداتی رو به رو بوده اند؛ که شرکت Hasbro با این همکاری و استفاده از هوش مصنوعی در صدد رفع این هستش. بحث عقب موندگی نیس این اسباب بازی الان در مرحله پیش فروشه و می تونید در سایت
https://hasbropulse.com/collections/hasbro-pulse-fan-fest/products/transformers-optimus-prime-auto-converting-programmable-robot-collectors-edition
ببینید
3
3
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی