کد خبر: ۱۶۷۰۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

دستگاه سخنگوی هوشمند بومی سازی شد

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه سخنگوی هوشمند، اولین نرم افزار بومی مدیریت مرکز تماس کشور بوده که موفق به بومی سازی شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، علی غیاث آبادی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به دستگاه سخنگوی هوشمند گفت: دستگاه سخنگوی هوشمند اولین نرم افزار بومی مدیریت مرکز تماس کشور و نقطه‌ی عطف این صنعت در کشور محسوب می شود که محصولی دانش بنیان حاصل تلاش یک تیم حرفه ای و جوان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است . یکپارچه سازی تمام فعالیت های ارتباطی سازمان یا کسب و کارها و همچنین یکپارچه سازی کانال های ارتباطی در مدیوم های مختلف (تلفن،ایمیل،فکس،سوشال مدیا و...) از دستاوردهای استفاده از این نرم افزار است.

او افزود: در حال حاضر می‌توان سازمان های بزرگ مثل بانک ها و کارگزاری ها و همچنین ارگان های دولتی مثل مخابرات و وزارت خانه های مختلف  را مهم ترین و مناسب ترین مخاطب این نرم افزار دانست که تا امروز نیز استقبال خوبی از محصول داشته اند. کشورهای مختلفی در این حوزه فعالیت داشته اند که در کشور ما نیز برندهای آشنایی هستند و جزو برندهای پیشرو در این صنعت محسوب می شوند. اما دستگاه سخنگوی هوشمند تا امروز توانسته در چندین پروژه ی مهم داخلی، جایگزین برخی برندها باشد.

غیاث آبادی بیان کرد: از لحاظ کیفی نرم افزار آی وین با برندهای خارجی، کاملا شانه به شانه رقابت می کند و استفاده از آن برای مخاطب داخلی بسیار به صرفه تر و همچنین از منظر پشتیبانی مطمعن تر خواهد بود. در حال حاضر پروژه ها و سازمان های زیادی از این محصول استفاده می کنند اما از مهم ترین آن ها می‌توان به سامانه ملی سجام (سازمان بورس), سامانه ملی همتا (طرح رجیستری تلفن همراه), شرکت ملی نفت ایران (پخش فراورده های نفتی) و وزارت خانه های مختلف اشاره کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: یکی از اصلی ترین ظرفیت های این محصول، حضور در بازار بین الملل است. که درحال حاضر این محصول را می توان سوغات و ارمغان حوزه تکنولوژی کشور، برای بازار خاورمیانه و کشورهای اطراف دانست که تولید این محصول به پشتوانه‌ی فعالیت شبانه روزی یک تیم جوان و طراز اول در حوزه آی تی در پارک فناوری دانشگاه تهران و پس از سال ها تلاش و آزمون و خطا، اکنون به مرحله بهره برداری رسیده و در همین مدت کوتاه از آزمون بزرگترین پروژه‌های ملی و سازمان ها و ارگان های بزرگ، سربلند بیرون آمده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
آفرین! پس تحریم ها می تواند سازنده هم باشد. پس همه اش به عملی نشدن برجام با دید منفی نگاه نکنیم ، شاید خدا می خواهد ما هم جزو کشورهای پیشرفته قرار گیریم ، که راهی جز تلاش ندارد،. مگر قرار نبئد نیروگاه اتمی بوشهر را شرکت زیمنس بسازد ، اگر می ساخت ما الان قدرت چانه زنی داشتیم ، در بحث پتروشیمی ، موشکی و ... اگر اینها به راحتی به ما تجهیزات می دانند ، الان ما اخبارمان پر بود از ساخت آب پاشهای جدید.پس تحریم ها را نعمتی بزرگ در لباس سختی ها ببینیم و بدانیم عدوی آمریکا سبب خیر برای ما شده .اگر کم کم صنعت ما راه بیافتد اولش حداقل در داخل مردم به یک رفاهی می رسند و بعد هم کم کم می توانیم صادرات داشته باشیم و جوانهایمان با کار در صنایع خودمان زندگی های عالی داشته باشند انشاالله.اگر در بعضی صنایع به نتیجه نرسیده ایم ، مثل خوردو باید تیم های تحقیقاتی بی طرف و پاک که منافعشان فقط در رفع مشکل باشد به داخل صنایع مان بفرستیم و با جمع آوری اطلاعات ،راهکارهای عملیاتی بدهیم. تا وقتی مشکل را به خارج و دشمن و ... پیوند بزنیم هیچ وقت رنگ رفاه را نخواهیم دید و همیشه این آب گل آلود برای ماهیگیری کاسبان تحریم و افراد رانت خوار آماده است. وقتی همه متوجه شدیم مشکل از خودمان است همان روز پیشرفت ماست .البته برخی وقتی می خواهند از مشکلات صحبت کنند می گویند ایرانیها اینجوری و ایرانیها اونجوری .باید به این افراد گفت مگر شهید چمران ، شهیدای هسته ای ، شهید ترانی مقدم، پروفسور حسابی و تمام نا آوران ایرانی اینها کجایی بودند ؟ غیر از این است که اینها ایرانی بودند ؟ پس ایران عزیز هیچ مشکلی ندارد و ایران عزیز بسیار هم جای بینظیر و خوبی است .ما باید تغییر کنیم .ما باید اهل فکر شویم ، تا خوب رای دهیم و...
0
0
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی