کد خبر: ۱۶۸۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

نشت گسترده جزئیات جدید Galaxy Z Flip 3 +عکس

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Z Flip 3 وجود نداشته اما به نظر می رسد که این روند در حال تغییر است. انتظار می رود سامسونگ طی چند ماه آینده از گوشی هوشمند تاشو جدید خود رونمایی کند.

به گزارش «نبض فناوری»، برخی جزئیات جدید در موردGalaxy Z Flip 3، به ویژه در مورد طراحی و صفحه نمایش آن را تأیید می کند.

به نظر می رسد Galaxy Z Flip 3 پیشرفت های عمده ای را به همراه داشته باشد. چند تصویر به صورت آنلاین فاش شده است که جزئیات مربوط به Galaxy Z Flip 3 را تأیید می کند. به نظر می رسد این تصاویر مربوط به فیلم های تبلیغاتی سامسونگ برای محصولات خود است.

درز این اطلاعات می بینیم که گوشی تاشو جدید در طیف گسترده ای از رنگ ها همانطور که قبلاً گزارش شد، ارائه خواهد شد. در  صفحه کاور جلویی دیگر مشاهده حداقل یک پیام کامل متنی امکان پذیر خواهد بود. از این رو اعلان ها در صفحه جلویی نیز قابل استفاده ترند. یک تنظیم دوربین دوگانه نیز در کنار نمایشگر دیده می شود.

نشت گسترده جزئیات جدید Galaxy Z Flip 3 +عکس

این دستگاه ظاهراً دارای Gorilla Glass Victus است که به طور قابل توجهی دوام خارجی را بهبود می بخشد. یک پوشش جدید نیز برای بهبود بیشتر دوام در لولا و صفحه نمایش تاشو اعمال شده است.

نشت گسترده جزئیات جدید Galaxy Z Flip 3 +عکس

اگر آنچه در اینجا می بینیم دقیق باشد، به نظر می رسد سامسونگ پیشرفت های عمده ای را در مورد جانشین Galaxy Z Flip ایجاد کرده که فرصت خوبی را برای تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین تلفن های سامسونگ در سال 2021 فراهم می کند.

نشت گسترده جزئیات جدید Galaxy Z Flip 3 +عکس

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی