کد خبر: ۱۶۹۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سبکترین پهپاد مناسب سلفی گرفتن را ببینید+فیلم

پهپاد X Pro، نوع کاملاً جدیدی از هواپیماهای بدون سرنشین و بسیار مناسب برای گرفتن تصاویر سلفی است.

به گزارش «نبض فناوری»، پهپاد X Pro  توسط دو مهندس آلمانی طراحی شده است. آنها دریافتند که هواپیماهای بدون سرنشین بسیار حجیم، سنگین و مسافرت با آنها دشوار است. بنابراین  آنها این هواپیمای بدون سرنشین فوق العاده جمع و جور و سبک را طراحی کرده اند(بدون اینکه هیچ یک از مزایای اصلی یک مدل برتر HD را از دست بدهند).

این پهپاد چگونه کار می کند؟

نصب آن بسیار آسان است؛ ابتدا باید برنامه ای را نصب و کد QR موجود در دفترچه راهنما را اسکن کنید. پس از انجام این کار، باتری را وصل کنید و به پهپاد خود متصل شده اکنون برنامه را راه اندازی کنید. در کمتر از 10 ثانیه آماده پرواز با پهپاد خود هستید. حال در صورت پرواز وقت آن است که از دوربین داخلی استفاده کنید. شما می توانید خیره کننده ترین عکس ها و فیلم ها را گرفته، از زوایای غیر ممکن فیلمبرداری کرده و جالبترین عکسهای سلفی را بگیرید.

این پهپاد به قیمت 99 دلار به فروش می رسد که برای پهپادی با این کیفیت فوق العاده ارزان است.

چه چیزی Drone X Pro را بسیار خاص کرده است؟

مزایای اصلی Drone X Pro قابلیت حمل، قیمت، دوربین و سهولت استفاده از آن است. اندازه پهپاد به بزرگی همان تلفن هوشمند بزرگ است. این را با روترهای تاشو آن ترکیب کنید. این پهپاد احتمالاً قابل حمل ترین پهپاد جهان هستید. به راحتی در هر جیب یا کیف جا خواهد شد.

مسلماً هرکسی به راحتی می تواند با این پهپاد پرواز کند. کنترل های آن به خوبی طراحی شده است.همچنین از قابلیت شناور باورنکردنی برخوردار است. نیازی به تمرکز روی ارتفاع نیست. فقط آن را هدایت کنید و از پرواز لذت ببرید.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی