کد خبر: ۱۷۳۶۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰
در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ مطرح شد؛

سرمایه گذاری بیش از ۱۴میلیارد تومان قرارداد همکاری در حوزه صنعت فولاد در اولین رویداد ریورس پیچ

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: در رویداد ریورس پیج امروز حوزه فولاد؛ حدود ۱۴ و نیم میلیارد تومان قرارداد همکاری بین صنعت و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور (۳ استارتاپ) منعقد شد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران و نماینده ایران در ۸ کشور درحال توسعه در اولین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در جمع خبرنگاران بیان کرد: نمایشگاه اینوتکس رویداد‌ها و برنامه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها رویداد‌های ارائه نیاز است که صنعت به اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور آن را ارائه می‌کند.

خالقی ادامه داد: ۴ رویداد ارائه نیاز یا ریورس پیج را در ۴ روز برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت که امروز در رویداد حوزه فولاد برگزار شد و سه رویداد فین‌تک، تجهیزات پزشکی، درودگری و مبلمان سازی در سه روز باقیمانده برگزار خواهند شد.

وی عنوان کرد: در این رویداد مجموعه‌ها نیاز‌های خود را ارائه می‌دهند نکته قابل توجه این است که در هر رویداد یک بروکر برای حصول نتیجه و عقد قرارداد با آن‌ها پیگیر خواهد بود.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران اظهار داشت: در رویداد ریورس پیج امروز حوزه فولاد؛ جمعا مبلغ ۱۴ و نیم میلیارد تومان قرارداد همکاری بین صنعت و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور (۳ استارتاپ) منعقد شد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی