کد خبر: ۲۲۴۷۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷
در راستای ارتقای بازاریابی محصولات دانش‌بنیان؛

نسبت هزینه به گردش مالی در شبکه فن بازار ملی 150 برابر شد

فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی یک سال 500 میلیارد تومان گردش مالی را تجربه کرد. پولی که برای سرمایه‌گذاری‌ در استارتاپ‌ها، ثبت اختراعات، ایجاد شبکه‌های نوآوری و بازاریابی محصولات فناورانه مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش« نبض فناوری» بر اساس گزارش‌های موجود، بازار مالی شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بدو شروع کار تاکنون بیش از یک هزار میلیارد تومان بوده است. عددی که فقط در یک سال اخیر حدود 500 میلیارد تومان برآورد شد. یک گردش مالی قابل توجه که برای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری و تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان و خلاق به بازار هزینه شده است.

کارگزاران تجارت فناوری و مدیران فن بازار که نقشی اثرگذار در شکل‌گیری و پایداری این بازار اقتصادی و فناورانه دارند تلاش کردند تا نسبت هزینه به گردش مالی در فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیش از ۱۵۰ برابر شود. یعنی درآمدها با کمترین میزان هزینه و سرمایه‌گذاری‌ها چندین برابر شده است.

در این شبکه برای تسهیل فعالیت فن بازارها، بروکرها یا کارگزارهای فناوری ورود کرده‌اند. فعالانی از بخش خصوصی که کنار شبکه فن‌بازار ایستاده‌اند تا این کار با سرعت و کمترین میزان هدررفت منابع مالی انجام شود.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی