کد خبر: ۱۷۴۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵
در رویداد نیازهای فناورانه فین تک در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ :

۴۰۰ میلیاردتومان قرارداد تجارت فناوری با همکاری بروکرها ثبت شد

دبیر شبکه فن بازار ایران گفت: کارگزاران فناوری (بروکرها)ی کشور در ۱۰ ماه گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد در قالب هم رسانی، بازاریابی و سرمایه‌گذاری امضا کردند.

به گزارش« نبض فناوری» محمد صالح خالقی روزچهارشنبه در دومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ درپارک فناوری پردیس که به صورت حضوری ومجازی در حال برگزاری است، در بخش ارایه نیازهای فناورانه حوزه فین تک افزود: شبکه فن بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده و ابزار و برنامه های متعددی برای توسعه بازار فناوری بر عهده شبکه گذاشته شده است.

وی بیان کرد: توسعه شبکه فن بازار منطقه ای و بروکری یکی از وظایفی است که بر اساس آن موظف شده ایم در همه استان های کشور دفتر فن بازار منطقه ای راه اندازی کنیم.

خالقی ادامه داد: ایجاد شبکه بروکری یکی دیگر از وظایف محول شده به فن بازار است، بروکرها، تسهیل کننده توسعه فناوری در کشور هستند، این شبکه نیز در حال حاضربا فعالیت ۵۰ بروکر ایجاد شده است.

دبیر شبکه فن بازار ایران گفت: راه اندازی فن بازارهای تخصصی حداقل در حوزه های فناوری الف کشور از دیگر وظایف این شبکه است.

خالقی ادامه داد: برگزاری فستیوال دارایی فکری که مربوط به اختراعات، عرضه نوآوری وطرح های سرمایه گذاری است، برگزاری استارتاپ دمو در زمینه فعالیت استارتاپ ها، برگزاری نشست بهره برداری از توان داخلی و رویداد ارایه نیازهای فناورانه از جمله فعالیت هایی است که در شبکه فن بازار ایران در حال انجام است.

وی یادآور شد: مجموع این هم رسانی ها، بازاریابی ها و سرمایه گذاری ها در ۱۰ ماه گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که توسط ۵۰ بروکر فعال در سراسر کشور انجام شده است.

وی گفت: فعالان اکوسیستم نوآوری کشور که نیازمند سرمایه گذاری، بازاریابی و حضور دررویدادهای ارایه نیازهای فناورانه هستند می توانند به شبکه فن بازار ایران مراجعه کرده و از خدمات ما استفاده کنند.

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس INOTEX ۲۰۲۱) با رویدادها و بخش های جانبی متنوع و با حضور بیش از ۳۰۰ فعال فناور در زیست بوم نوآوری کشور در فضای باز پارک فناوری پردیس با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و فعالان در این حوزه روز گذشته ۲۸ اردیبهشت گشایش یافت.

نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود که امسال از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس به صورت حضوری وآنلاین در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی