کد خبر: ۱۷۷۲۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۸

لو رفتن فیلمی از هدفون توگوشی سونی+فیلم

فیلمی از نسل آینده هدفون توگوشی سونی WF-1000XM4 به بیرون درز کرده است و طی یک ویدئوی رسمی به طور خلاصه در یوتیوب پخش شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، در  یک کلیپ لو رفته از هدفون های توگوشی سونی اعلام شده که ایرباد WF-1000XM4 از درایورهای تازه طراحی شده ای برخوردار است که کیفیت صدا را بهبود می بخشد.

در این ایرباد از فناوری LDAC و DSEE Extreme  استفاده شده که به گفته این شرکت فایل های صوتی فشرده شده را زنده و واضح تر پخش  می کند. این هدفون همچنین مانند WH-1000XM4 از 360 Reality Audio پشتیبانی می کنند و دارای گواهینامه Hi-Res Audio است. یکی از ویژگی های برجسته مشاهده شده در ویدئویی که در نشت های قبلی به آن اشاره ای نشده این است که هدفون ها شامل حالت Speak-to-Chat سونی است. به این معنی که هنگام تشخیص صحبت کردن با کسی موزیکی که درحال پخش است بیصدا خواهد شد.

این کلیپ همچنین بسیاری از ویژگی های اصلی را که WinFuture در نشت روز گذشته اعلام کرده تأیید می کند. که از جمله مقاومت در برابر آب دارای تاییدیه IPX4 و شارژ بیسیم Qi هستند. همچنین نشان داده شده که با یک بار شارژ در هنگام استفاده از ویژگی لغو نویز حداکثر هشت ساعت و با خاموش کردن این ویژگی 12 ساعت عمر باتری خواهید داشت. این کلیپ اضافه می کند که بعد از پنج دقیقه شارژ می توانید 60 دقیقه باتری داشته باشید.

در این ویدئو چیزی در مورد قیمت گذاری یا در دسترس بودن این ایرباد بیان نشده است. روز پنجشنبه، WinFuture اعلام کرده بود که قیمت WF-1000XM4 در اروپا 279.90 یورو خواهد بود. سونی هنگام انتشار WF-1000XM3 را با قیمت 230 دلار فروخته بود.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی