کد خبر: ۱۷۷۳۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

نحوه پنهان کردن عکس از گالری+آموزش مرحله به مرحله

گاهی اوقات نمی خواهید هر شخصی با رفتن به گالری تمامی عکس ها و فیلم های شما را ببیند. در ادامه مراحل پنهان کردن این تصاویر را در گوشی های مختلف آموزش می دهیم.

به گزارش «نبض فناوری»، یک گزینه برای اینکار پنهان کردن تصاویراز محل گالری است. اکثر تلفن های هوشمند مدرن  گزینه هایی برای مخفی کردن عکس ها و فیلم ها از گالری به کاربران ارائه می دهند.

برای انجام این کار، گوگل فوتو را باز کنید؛ عکس و فیلمی را که می خواهید پنهان شود انتخاب و روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس، گزینه move to archive را انتخاب کنید.

تمام، همه عکس ها و فیلم های انتخاب شده به بایگانی منتقل می شوند. برای دسترسی به آنها، روی albums و سپس روی پوشه archive ضربه بزنید.

سوال پیش می آید که در مورد برنامه های گالری که اکثر سازنده های تجهیزات اصلی در گوشی های هوشمند خود قرار می دهند این روش به چه صورت است؟در ادامه با نبض فناوری همراه باشید.

سامسونگ

 ابتدا همه عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید پنهان کنید را انتخاب، سپس آنها را به یک آلبوم جدید منتقل و نام آن را به دلخواه انتخاب کنید.

سپس ، روی گزینه Albums در پایین ضربه بزنید و سپس روی 3نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. اکنون ، Hide / Unhide Albums را انتخاب کرده و ضامن قرار گرفته در مقابل آلبوم را خاموش کنید.

شیائومی

به برنامه گالری رفته و عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید پنهان کنید را انتخاب کنید. سپس، از فهرست پایین ، دکمه Hide را انتخاب کنید. همه عکسهای انتخاب شده دیگر در برنامه گالری قابل مشاهده نخواهند بود.

Realme

گوشی رلمی یک ویژگی اختصاصی ایمن اختصاصی دارد که می توانید از طریق تنظیمات فعال کرده و سپس همه عکس ها و فیلم های خود را منتقل کنید تا در آن محیط امن مخفی شود. این گاوصندوق خصوصی رمزگذاری شده است و همچنین می توانید با رمز عبور از آن محافظت کنید.

Settings-> Security -> Private Safe و آن را فعال کنید. اکنون می توانید به گالری یا File explorer بروید و به سادگی فایل ها، عکس ها، فیلم ها یا هر چیز دیگری را به آن قسمت امن منتقل کنید.

نحوه پنهان کردن عکس ها و فیلم ها در برنامه پیش فرض آیفون

 1-برنامه فوتو را در آیفون خود باز کنید

نحوه پنهان کردن عکس از گالری+آموزش مرحله به مرحله

2-در بالا روی دکمه select کلیک کرده و تصاویر و فیلم های مورد نظر را برای پنهان کردن انتخاب کنید.

نحوه پنهان کردن عکس از گالری+آموزش مرحله به مرحله

3-روی دکمه share در قسمت پایین چپ کلیک کرده و گزینه hide را انتخاب کنید.

نحوه پنهان کردن عکس از گالری+آموزش مرحله به مرحله

4-برای دسترسی به موارد پنهان شده روی آلبوم ها کلیک کرده و با پیمایش به پایین روی گزینه hidden options کلیک کنید.

توجه داشته باشید که آیفون به شما این امکان را می دهد تا آلبوم پنهان را به طور کلی از برنامه Photos پنهان کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Ss
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
تو شیائومی که هاید کردیم بعد چطوری پیداش کنیم باز؟
مدیر پایگاه در پوشه‌های اپلیکشین مدیریت فایل باید منوی بالایی را باز کنید و سپس گزینه « Show hidden files » را بزنید. اگر از کارت حفظه جانبی استفاده می‌کنید، برای دسترسی به تصاویر مخفی شده باید به این مسیر \MIUI\Gallery\cloud\.secret Album بروید.
4
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی