کد خبر: ۱۸۳۱۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵

نسل اول هدست آکیلس کوئست به قابلیت استریم بی‌سیم مجهز می‌شود

کاربران نسخه اصلی هدست آکیلس کوئست که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، در آینده می‌توانند با استفاده از سیستم «Air Link» بطور بی‌سیم محتوای کامپیوترشان را روی هدست استریم کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، سیسم Air Link مدت‌هاست در اختیار کاربران کوئست ۲ قرار دارد و از زمانی که فیسبوک آن را معرفی کرد، بسیاری از کاربران منتظر افزودن آن به نسل اول این هدست واقعیت مجازی بودند و البته از اضافه شدن آن به هدست خود مطمئن نبودند. اما حالا مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در زیر پستی مربوط به بروزرسانی v30 برای کوئست گفته این قابلیت به‌زودی برای کوئست اصلی ارائه می‌شود.

در پست زاکربرگ، وی در حال استفاده از چندین پنجره برای مولتی‌تسک در هوم آکیلس است که به عنوان یک محیط مجازی عمل می‌کند. مدیرعامل فیسبوک سه پنجره را بطور همزمان باز کرده که شبیه به نشستن در مقابل سه مانیتور خمیده است.

نسل اول هدست آکیلس کوئست به قابلیت استریم بی‌سیم مجهز می‌شود

طبق گزارش‌ها، آپدیت v3 امکان ایجاد یک محیط بازی بزرگتر را ایجاد می‌کند و سیستم Gurdian برای مرزهای ۱۵ در ۱۵ متر، بروزرسانی می‌شود.

در حال حاضر فیسبوک اطلاعاتی درباره زمان انتشار این بروزرسانی منتشر نکرده و زمانی که از این کمپانی درخواست شد اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، اعلام کرد که امکان افزودن چیزی به آنچه پست زابرگرگ نشان می‌دهد، ندارد.

فیس بوک همچنین نگفته که سیستم Air Link همراه با آپدیت v30 در اختیار کاربران هدست آکلیس کوئست قرار می‌گیرد یا نه. با این حال، طبق گفته زاکربرگ در آینده نزدیک کاربران به چنین ویژگی دست پیدا می‌کنند و عملکردی مشابه کوئست ۲ را تجربه خواهند کرد.

هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ (Oculus Quest 2) اواخر سال گذشته میلادی با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد. این هدست از نمایشگرهای LCD با رزولوشن ۱۸۳۲ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که نسبت به مدل قبل با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پیشرفت داشته است. علاوه بر این، نمایشگرها از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی