کد خبر: ۱۸۴۶۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

برطرف شدن یکی از مشکلات کاربران در ویندوز 11

ویندوز 11 بهبودهایی در مورد اتصال چندین مانیتور به هم را ارائه داده است.

به گزارش «نبض فناوری»، ارتباط مانیتورهای اضافی و به ویژه هنگام تنظیم لپ تاپ به مانیتورهای دسکتاپ در ویندوز سخت است. مایکروسافت با افزودن برخی گزینه های جدید در ویندوز 11و تنظیمات مدیریت صفحه نمایش این مشکل را برطرف می کند.

سیستم عامل اکنون به خاطر می آورد که آخرین باری که به مانیتور خارجی متصل شده اید پنجره خود را در کجا رها کرده اید و هنگام اتصال مجدد، آن را به همان حالت بازگردانده است.

برطرف شدن یکی از مشکلات کاربران در ویندوز 11

علاوه بر این، با قطع شدن مانیتور خارجی پنجره ها مینیمایز می شوند، بدین معنی که به دلیل قرار گرفتن برنامه های مانیتور خارجی شما مجبور نیستید که به دنبال برنامه ها در مانیتور اصلی خود بگردید.

این پیشرفت ها باید مورد استقبال قرار گیرد زیرا لپ تاپ هایی که مانیتور خارجی دارند به طور فزاینده ای جایگزین میز کار در محل کار و خانه می شوند.

انتظار می رود مایکروسافت در تاریخ 24 ژوئن بقیه موارد مربوط به ویندوز 11 را فاش کند.

اگر نسخه جدید ویندوز را در اواخر سال جاری بارگیری و نصب کنید، در هنگام دسترسی مشکلات چند مانیتور شما کاملاً برطرف خواهد شد.

این مشکل در نتیجه Rapid Hot Plug Detect (Rapid HPD) است، که روی چند مانیتور DisplayPort تأثیر می گذارد و بر زبانه ها و برنامه هایی که قبلاً به طور مرتب مرتب شده اند تأثیر می گذارد.

در ویندوز 11، مایکروسافت مشکلات بازآرایی دسک تاپ را کاهش داده است و کاربران می توانند این ویژگی را از طریق تنظیمات صفحه نمایش فعال کنند.

علاوه بر بهبود تنظیم مجدد برنامه ها، یک ویژگی اختیاری دیگر نیز وجود دارد که با قطع شدن نمایشگر ثانویه، پنجره های شما را مینیمم می کند. فعال کردن این دو ویژگی وقتی می خواهید ویندوز را هنگام کار با چندین برنامه مدیریت کنید باعث افزایش کارایی شما می شود.

 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی