کد خبر: ۱۸۵۶۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

نشانه‌هایی که از پایان عمر تلفن همراهتان خبر می‌دهند

تلفن های هوشمند هم زمانی عمرشان به پایان می رسد و نشانه هایی وجود دارد که این اتفاق را هشدار می دهند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از اخبار الیوم؛ تلفن‌های هوشمند از جمله لوازمی هستند که جزئی از زندگی افراد شده و برخی از مردم به آن‌ها معتاد هستند و نمی‌توانند موبایلشان را رها کنند. تلفن‌های هوشمند نیز مانند هر دستگاه دیگری عمر مفید خود را دارند و پس از چند سال استفاده خراب می‌شوند. نشانه‌هایی وجود دارد که پایان عمر این تلفن‌ها را نشان می‌دهند و باید این نشانه‌ها را جدی گرفت.

نشانه‌های هشدار دهنده پایان عمر تلفن هوشمند

آناستازیا آلیچوا، متخصص روس در حوزه فن آوری‌های تلفن‌های هوشمند، برجسته‌ترین نشانه‌هایی را نام برد که رخ دادن آن‌ها پایان عمر یک گوشی هوشمند را اعلام می‌کند. این متخصص حوزه فناوری نشانه‌های اساسی را عنوان کرد که پایان عمر گوشی هوشمند را هشدار می‌دهند و باید به تعویض آن فکر کرد.

این متخصص گفت: برجسته‌ترین علامت، بروز هرگونه مشکل در صفحه نمایشگر گوشی است، صفحه نمایش یکی از برجسته‌ترین اجزای گوشی است و به طور مستقیم بر روی عملکرد آن تأثیر می‌گذارد. با تعویض صفحه می‌توان مشکلات ایجاد شده را حل کرد، اما این روش گران است و همیشه نمی‌تواند کمک کننده باشد. "

علامت های رسیدن زمان مرگ تلفن همراه را بشناسید /// منتشر نشه

به گفته این متخصص، نشانه دوم کند شدن مکرر تلفن و خرابی‌های مختلف است، کند شدن تلفن نشانه‌ای از بهم ریختگی نرم افزار است که منجر به عملکرد ضعیف تلفن و مشکل در حافظه آن می‌شود.

وی همچنین سومین علامت را دمای بالای تلفن هنگام استفاده یا عدم استفاده عنوان و خاطرنشان کرد که دمای بالای باتری هنگام استراحت گوشی هوشمند نشانه جدی از خراب شدن تلفن است و باید آن را جدی گرفت.

علامت های رسیدن زمان مرگ تلفن همراه را بشناسید /// منتشر نشه

این متخصص اضافه کرد چهارمین علامت مشکل در آنتن دهی و اتصال به اینترنت است که علاوه بر قطع مکرر شبکه، علامت قطع خودکار تلفن روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
یکی دگیه
10
1
ناشناس
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی بود
8
5
هادی
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
آقا ببخشید آیا ما یه تبلت داریم 6 سال ازش استفاده الان علائمی که گرفتید رو نداره ولی به جاش باتری فرسوده شده پردازنده اش کند شده همین جدید میرم تو برنامه ها میاد بیرون میگه موقتا متوقف شده است
5
2
ممد
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
من تبلتم نه فاکینگ سال داشتم اون اخرا دیگه همینطور که گفتی شد باتری سریع تموم میکرد رفتم یه گوشی خریدم
میثم احمدی
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
با یه ریست فکتوری حل میشه
ناشناس
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی‌
3
2
میثم احمدی
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
یه تبلت دارم که حدود ۶ سالی میشه ازش استفاده می کنم. همه این نشانه ها رو داره، صفحه نمایش هم تازه اضافه شده و از یه طرف هم توان خرید نیست.
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی