کد خبر: ۱۸۶۰۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

گوگل می گوید چه زمانی نباید به نتایج سرچ اعتماد کنید!

گوگل در تلاش است تا در این روزها که خبرها سریعتر ازهمیشه در حال تغییر هستند،با مدیریت این روند اطمینان بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

به گزارش «نبض فناوری»، به گفته گوگل این روزها به دست آوردن اطلاعات قابل اعتماد به موقع مهم است افراد زیادی برای یافتن اطلاعات بیشتر به گوگل مراجعه می کنند.

گوگل در پست جدید وبلاگ منتشر شده خود گفت:جستجوی گوگل همیشه با نتایج مفیدی همراه است؛ اما گاهی اوقات اطلاعات معتبری که جستجو می کنید هنوز برخط نیستند. این می تواند به ویژه برای اخبار یا موضوعات در حال ظهور درست باشد، اطلاعاتی که برای اولین بار منتشر شده ممکن است مطمئن ترین نباشد.

گوگل اعلام کرده که برای مقابله با این مساله می تواند هنگامی که موضوعی به سرعت در حال پیشرفت است و طیف وسیعی از منابع هنوز آن را نسنجیده اند تشخیص دهد. این شرکت در این موارد اطلاعیه ای را به شما پیشنهاد می دهد و کاربرای می توانند بعدا که منابع بیشتری در مورد موضوع مورد نظر نوشتند آن را بررسی کنند.

گوگل درسال گذشته پیامی را که نتوانسته با جستجوی شما مطابقت دهد را با استفاده از یک لیبل نشان داد. و پانل اخیر « About This Result» به کاربران جستجوی گوگل این امکان را می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد منابع استفاده شده در برنامه پیدا کنند تا به آنها در مورد اطمینان به نتایج جستجو کمک کند.

گوگل می گوید چه زمانی نباید به نتایج سرچ اعتماد کنید!

این شرکت اعلام کرد که در سراسر این ویژگی ها، هدف ما این است که زمینه بیشتری در مورد نتایج خود ارائه دهیم تا با اطمینان بیشتری اطلاعات یافت شده آنلاین را ارزیابی کنید.

این هشدارهای جدید به زبان انگلیسی برای کاربران ایالات متحده منتشر می شود و در ماه های آینده در مناطق دیگر نیز ارائه می شود.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی