کد خبر: ۱۸۹۳۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

سامسونگ قصد دارد کاربران را شوکه کند

گزارش جدید نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد با یک تلفن تاشو جدید کاربران را شوکه کند.

به گزارش «نبض فناوری»، تنها یک ماه از کنفرانس بزرگ سامسونگ در ماه آگوست که بر محصولات تاشو تمرکز دارد فاصله داریم. این رویدادی است که به طور سنتی برای Galaxy Note2021 جدید رزرو می شود. با این حال سال 2021 برای سری Note سامسونگ متفاوت است.

 اینطور که پیداست سامسونگ امسال هیچ نوت جدیدی معرفی نخواهد کرد. زیرا چند ماه پیش اعلام کرده بود که این شرکت در سال 2021 هیچ سری نوتی معرفی نخواهد کرد و تلفن های تاشو جایگزین نوت خواهند شد، انتظار می رود Galaxy Z Fold 3 گزینه خوبی برای طرفداران نوت باشد.

این گوشی از صفحه نمایش بزرگ و پشتیبانی از قلم S Pen بهره می برد که دو پایه اصلی سری Note هستند. اما Galaxy Z Flip 3 طیف قیمتی جذاب تری دارد.

اکنون، یک گزارش جدید به ما می گوید که ممکن است سامسونگ شگفتی بزرگی را برای طرفداران تلفن های تاشو داشته باشد.

در اوایل سال جاری، چندین گزارش ادعا می کردند که مدل های جدید Fold 3 و Flip 3 ارزان تر از مدل های قبلی هستند. برخی از نشت خبرها حاکی از آن است که سامسونگ برای هر دو دستگاه 20درصد کاهش قیمت در نظر گرفته است. این قیمت Fold 3 را با قیمت ارزان تر و تاشو حدود 1500 دلار می گذارد. بر اساس گزارش ها، قیمت Flip 3 حدود  هزار دلار است.

نشت قیمت جدید Flip 3

Flip 3 باید همان تجربه گران قیمت پرچمداران دیگر سامسونگ را ارائه دهد. انتظار داریم این گوشی از طراحی تمام صفحه با نمایشگر Under Panel Camera (UPC) بهره ببرد. صفحه داخلی باید دارای روکش نسل دوم Ultra Thin Glass (UTG) باشد که از دوام بیشتری نسبت به قبل برخوردار است. نمایشگر خارجی باید به طور قابل توجهی بزرگتر از Flip’s باشد. انتظار داریم یکی از تراشه های سطح بالای کوالکام برای تأمین انرژی تلفن، به احتمال زیاد اسنپدراگون 888 (که در داخل سری S21 قرار دارد) باشد.

یک منتشر کننده خبرها  در توییتر گفت که نسخه 8 گیگابایتی / 256 گیگابایتی Flip 3 با قیمت 1249 دلار فروخته می شود. این گرانتر از Galaxy S21 Ultra با قیمت 1،199 دلار است اما ارزان تر از قیمت اصلی Flip با قیمت 1،380 دلار است.

سامسونگ قصد دارد کاربران را شُکه کند

سورپرایز Galaxy Z Flip Lite

 دو مانع عمده قبل از اینکه تلفنهای تاشو وارد جریان اصلی شوند دوام و مقرون به صرفه بودن است. سامسونگ خوشبختانه با معرفی 2021 تاشو خود هر دو را حل و فصل کرده است. طبق شایعات، Fold 3 و Flip 3 از کیفیت طراحی بهتری برخوردار خواهند بود، از جمله دارای پانل های مقاوم UTG هستند.

شاید برچسب قیمت 1،249 دلاری برای Flip3  همچنان برای برخی از خریداران بسیار بالا باشد. گزارش جدیدی از The Korea Herald ادعا می کند که سامسونگ در رویداد Unpacked آینده خود از سه تاشو رونمایی خواهد کرد. به Fold 3 و Flip 3 یک Flip 3 Lite نیز خواهد پیوست.

Flip 3 Lite باید مقرون به صرفه تر از Flip 3 معمولی باشد. هنوز هم احتمال داشتن Flip 3 Lite ارزان تر در فروشگاه ها در پاییز امسال هیجان انگیز است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
شوكه رو اينطورى مينويسند
4
1
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی