کد خبر: ۱۹۰۹۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

ساخت کیف پول واقعی برای بیت کوین

یک استارت آپ اعلام کرده که قصد دارد برای بیت کوین کیف پول واقعی بسازد.

به گزارش «نبض فناوری»، استارت آپ پرداخت های مالی Square اعلام کرد که به دنبال ایده کیف پول در دنیای واقعی برای بیت کوین است تا مردم با خیال راحت تری از این رمزارز استفاده کنند.

جک دورسی، بنیانگذار و رئیس Square، که همچنین مدیر ارشد اجرایی توییتر است ماه گذشته در توئیتی درخواست بازخورد درباره این ایده را داده بود.

Jesse Dorogusker از تیم سخت افزار Square روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «پاسخ این جامعه به موضوع ما در مورد این پروژه بسیار جذاب بوده است. ما تصمیم گرفته ایم کیف پول و خدمات سخت افزاری بسازیم تا حق نگهداری بیت کوین را به جریان اصلی تبدیل کنیم.»

دورسی با انتشار توییتی با عنوان «ما این کار را می کنیم # بیت کوین» پست Dorogusker را تأیید کرد.

کیف پول های سخت افزاری می توان برای ذخیره آفلاین ارز دیجیتال و در صورت لزوم با برنامه های کاربردی برای معاملات در اینترنت همگام سازی کرد. گزینه دیگر برای دارندگان رمزارز استفاده از کیف پول های "مجازی" است.

دورسی در توییت های خود استدلال کرد که بیت کوین یک ارز برای توده مردم است و داشتن راه هایی برای نگه داشتن آن برای مردم مهم نیست که به سپردن آن به اشخاص خارجی منجر نشود.

دورسی در ماه ژوئن در توئیت خود نوشت: صرافی که برای خرید بیت کوین خود استفاده کرده اید احتمالاً با حسن نیت امنیت شما را تأمین می کند، اما ممکن است نگرانی برای شما وجود داشته باشد. تصمیم گیری برای امنیت بیت کوین شما پیچیده است.

وی با اشاره به سازندگان دو سیستم عامل بزرگ تلفن هوشمند در جهان ادامه داد: ما می توانیم برنامه هایی را تصور كنیم كه بدون Square و شاید هم بدون اجازه از اپل و گوگل كار می كنند.

دورسی گفت، Square در توییتر و سرویس میزبانی وب گیت‌هاب اختصاص داده شده به پروژه کیف پول بیت کوین حساب ایجاد می کند.

برچسب ها: بیت کوین کیف پول
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مازیار وکیلی
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
سواد ندارین چیز ننویسین
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی