کد خبر: ۱۹۳۰۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

اپل اشتباهی وجود مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ M1 را به زبان آلمانی تأیید کرد

بخش آلمانی سایت اپل مدلی از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ را نشان می‌دهد که در توضیحات مربوط به آن آمده است این لپ‌تاپ تراشه‌ی اپل M1 دارد. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که رخ دادن این اتفاق خاص باعث شده است که خود اپل به وجود مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ با تراشه‌ی اپل M1 اشاره کند. البته با وجود رخ دادن این اتفاق، این سایت در توضیحات مربوط به مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ با پردازنده‌ی اینتل از این عبارت استفاده می‌کند؛ پس به جای رو‌به‌رو شدن با یک محصول جدید تنها با یک خطا در توضیحات یک محصول روبه‌رو هستیم.

به گزارش «نبض فناوری»، با توجه به گزارش منتشر شده توسط Flo’s Weblog درباره‌ی این موضوع، می‌توان گفت که یکی از خوانندگان این نشریه در آلمان در حال استفاده از اپ Apple Store و گشتن به دنبال مدل‌های مختلف مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ بوده که مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ با تراشه‌ی M1 را پیدا کرده است.

این شخص بعد از پیدا کردن مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ مورد نظر از گزینه‌ی مربوط به اشتراک‌گذاری این اپ برای به اشتراک گذاشتن لینک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ مورد نظر با دوستش استفاده کرده است. بعد از انجام این کار و اشتراک‌گذاری این لینک در اپ Messages، این اپ به این شخص یک پیش‌نمایش از لینکی که این فرد در حال ارسال آن بوده را نشان داده است.

اپل اشتباهی وجود مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ M1 را به زبان آلمانی تأیید کرد

بعد از رخ دادن این اتفاق، پیش‌نمایش نشان داده شده از لینک مورد نظر به زبان آلمانی می‌گوید: «مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ حالا با تراشه‌ی جدید اپل M1». البته به نظر می‌رسد که تلاش برای به اشتراک گذاشتن این لینک در مناطق دیگر منجر به نمایش این پیش‌نمایش نمی‌شود.

در نهایت باید بگوییم که با وجود اینکه اپل مشخص نکرده است که این شرکت چه زمانی از نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ رونمایی خواهد کرد، اما این شرکت در سال دوم برنامه‌ی زمانی خود برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل با تراشه‌ی اپل سیلیکون قرار دارد. همچنین شایعه‌های مختلفی هم درباره‌ی رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ با تراشه‌ی اپل M1 وجود دارند.

منبع/ دیجی‌کالا مگ 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی