کد خبر: ۱۹۴۷۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

تکذیب شایعه در مورد آیپد مینی6

خبرها حاکی از این است که برای iPad 6 mini هیچ نمایشگر مینی ال ای دی وجود ندارد.

به گزارش «نبض فناوری»، نمایشگر 12.9 اینچی(Apple iPad Pro (2021 از یک نمایشگر مینی ال ای دی بهره می برد که از تعداد بسیار بیشتری LED به عنوان نور پس زمینه برای تحویل رنگ های واضح تر و سایر پیشرفت های صفحه نمایش استفاده می کند. شایعات مختلفی منتشر شده است مبنی بر اینکه اپل قصد دارد iPad mini 6 آینده و اعلام نشده را به صفحه مینی LED تجهیز کند. اما امروز، راس یانگ، بنیانگذار مشاوران زنجیره تامین این شرکت، این شایعه را در توییتی جدید رد کرد.

در این توییت، یانگ اشاره کرد که منبع شایعه اصلی، Digitimes است و iPad mini 6 امسال صفحه مینی LED ارائه نمی دهد. این بدان معنا نیست که نسل ششم آیپد مینی امسال عرضه نمی شود، فقط به این دلیل که تصاویر بهبودیافته در نمایشگر مینی ال ای دی را ارائه نمی دهد.

تکذیب شایعه در مورد آیپد مینی6

راس یانگ مدیر عامل DSCC می گوید شایعات اخیر غلط است و اینکه iPad mini 6 از صفحه مینی LED استفاده نمی کند.

طبق شایعات قبلی iPad mini 6 از چیپ ست Apple A15 Bionic ساخته شده توسط TSMC با استفاده از گره پردازش 5 نانومتری پیشرفته خود تغذیه خواهد کرد. طبق گزارشات، خود این تبلت به حاشیه های نازک تر، گوشه های مربع شکل و یک دکمه پاور مجهز به اسکنر اثر انگشت Touch ID مجهز خواهد شد. گمانه زنی ها همچنین خواستار یافتن درگاه USB-C در تبلت با یک رابط هوشمند نیز هستند.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی