کد خبر: ۱۹۵۱۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰

نسل جدید اسپیکر‌های هوشمند هوآوی رونمایی شد

شرکت هوآوی بزودی از نسل جدید اسپیکر‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، gizmochina اعلام کرد، پیش از این، هوآوی اسپیکر Sound X خود را با صدای باس عمیق و با همکاری شرکت Devialet تولید کرده بود. امسال کمپانی هوآوی مدل ارتقا یافته گجت خود را مجهز به ویژگی HarmonyOS و پوسته‌ای شفاف به بازار عرضه خواهد کرد. آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که اسپیکر هوشمند جدید هوآوی Sound X در تاریخ ۲۹ جولای در کنار سری هوآوی P۵۰ روانه بازار می‌شود.

رونمایی شرکت هوآوی از نسل جدید اسپیکر‌های هوشمند خود

قابلیت های بلندگوی هوشمند جدید Huawei Sound X

برجسته‌ترین قابلیت بلندگوی هوشمند جدید Huawei Sound X طراحی و سیستم عامل مورد استفاده در آن خواهد بود. طبق اطلاعات به دست آمده، این اسپیکر هوشمند پوسته شفافی دارد، اما طراحی قدیمی را حفظ می‌کند. به نظر می‌رسد چراغ‌های RGB LED دارند که به لطف محفظه شفاف، به خوبی منعکس می‌شوند. به علاوه این بلندگو هنوز همکاری مارک Huawei و غول صوتی فرانسوی Devialet را تأیید می‌کند. انتظار می‌رود این گجت زیبا به مانند نمونه قبلی، صدایی به صورت تقویت شده باس داشته باشد.

رونمایی شرکت هوآوی از نسل جدید اسپیکر‌های هوشمند خود

همانطور که قبلاً گفته شد، اسپیکر هوشمند جدید هوآوی Sound X توسط HarmonyOS تأمین خواهد شد. در حالی که هنوز مزایای داشتن HarmonyOS بر روی یک بلندگو مشخص نیست، حداقل می‌توان انتظار جفت شدن راحت با سایر گوشی‌های Huawei را داشت که بر روی HarmonyOS کار می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که این بلندگو نسبت به مدل قبلی پیشرفت صوتی داشته باشد.

همچنین در اخبار مرتبط آمده است که، Huawei امسال نسخه Platinum Edition بلندگوی Sound X را با EMUI و ویژگی‌هایی مانند ووفر‌های دوگانه، اوج قدرت ۶۰ وات و دامنه ارتعاش تا ۲۰ میلی متر تولید کرده است.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی