کد خبر: ۱۹۵۴۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

حرف عجیب مدیرعامل شرکت دخانیاتی آمریکایی چه بود

مدیرعامل شرکت دخانیاتی اینترنشنال اعلام کرده که فروش سیگار باید ممنوع باشد و این شرکت فروش مارلبرو را در انگلیس در طی یک دهه متوقف خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  مدیر عامل شرکت دخانیاتی فیلیپ موریس اینترنشنال گفت که این شرکت فروش سیگارهای مارلبورو را در طی یک دهه دیگر متوقف خواهد کرد.

رئیس اجرایی شرکت فیلیپ موریس اینترنشنال ، سازنده سیگار مارلبورو در خارج از آمریکا، گفت که شرکت وی فروش سیگار را در طی یک دهه دیگر متوقف خواهد کرد.

جاسک اولچاک مدیر عامل شرکت روز یکشنبه به روزنامه میلان گفت که این اقدام بخشی از هدف این شرکت برای عاری از دود کردن و کمک به پایان استفاده از سیگارهای سنتی است.

به گزارش تلگراف اولچاک همچنین از دولت انگلستان خواست که سیگار را غیرقانونی اعلام کند و آنها را با اتومبیل های مجهز به بنزین مقایسه کرد که فروش آن در این کشور از سال 2030 ممنوع خواهد بود.

وی گفت: ما می توانیم جهان را بدون سیگار ببینیم؛ در واقع این هرچه زودتر اتفاق بیفتد برای همه بهتر خواهد بود.

فیلیپ موریس اینترنشنال از فیلیپ موریس آمریکا که سیگارهای مارلبرو را در ایالات متحده تولید می کند جدا و بخشی از شرکت دخانیات آلتریا است. این شركت در سال 2008 از فیلیپ موریس آمریكا جدا شد و اخیراً اعلام كرد كه قصد دارد به یك شركت بدون دخانیات تبدیل شود و همچنین قصد خود را برای خرید شركت دارویی انگلیس Vectura Group  كه دستگاه های استنشاق كننده آسم تولید می كند، اعلام كرد.

به گزارش گاردین، ​​گروه های مبارزه با استعمال دخانیات در انگلیس با انتقاد از این اقدام، شركت های تولید دخانیات را متهم كردند كه در حالی كه هنوز محصولات سیگار را به فروش می رسانند، خود را ضد سیگار نشان می دهند.

طبق سازمان جهانی بهداشت، سیگار کشیدن هر ساله  جان بیش از هشت میلیون نفر را در سراسر جهان می گیرد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی