کد خبر: ۱۹۵۸۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

پادشاه جدید مانیتورهای گیمینگ را ببینید+عکس

شرکت سامسونگ، Massive Odyssey Neo G9 پادشاه جدید مانیتورهای بازی را معرفی کرد؛ این صفحه 49 اینچی دارای اولین صفحه صنعتی Quantum miniQLED همراه با برچسب قیمت بالایی است.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ سالهاست که مانیتورهای بازی تولید می کند؛ اما مدیران بخش نمایش این شرکت می گویند که سال گذشته Odyssey G9 اولین مانیتور بازی پرچمدار بود. اکنون یک ادیسه جدید معرفی شده است.

اندازه و وضوح جدید ادیسه نئو G9 جدید مانند مدل قبلی است  اما برای جدیدترین مدل، سامسونگ به یک پنل ماتریس کوانتوم با miniLED و پشتیبانی از کوانتوم HDR  قرار داده است. این همان چیزی است که در تلویزیون های سطح بالای سامسونگ مشاهده می کنید، اما اولین مورد برای نمایشگرهای مخصوص بازی است.

در Neo G9، اوج روشنایی اکنون به 2000 نیت می رسد (از 1000 نیت در مدل سال گذشته) که کنتراست بسیار بهتری را ارائه می دهد. نرخ تازه سازی 240 هرتز Neo G9 نیز برای این مانیتور جدید ثابت مانده است  و همچنین شامل پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر از طریق AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync سازگاری با هر دو اتصال DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 وجود دارد.

در پایین صفحه یک جوی استیک کوچک و تعداد انگشت شماری از دکمه ها وجود دارد تا منوی نمایشگر را کنترل کنید.

G9 قدیمی محدود به مجموعه ای از الگوهای از پیش تعیین شده و ترکیب های سبک بود، اما سامسونگ در Neo G9، ویژگی جدید CoreSync را در اختیار شما قرار داده است که می تواند هر محتوایی را که مشاهده می کنید به طور خودکار تجزیه و تحلیل کند و سپس رنگ های مشابه را روی دیوار پشت دیوار قرار دهد.

تنظیمات آزمایشی سامسونگ بهترین کار را برای نشان دادن نور جانبی جدید Neo G9 به صورت شخصی انجام نداد، اما وقتی همه چیز به هم می پیوندد، آنچه بدست می آورید تجربه بازی کردن بر خلاف هر چیز دیگری در بازار است. در بازی هایی با پشتیبانی HDR بومی مانند Shadow of the Tomb Raider و Doom Eternal ، سایه های غنی و نور پویا کاملا مسحور کننده هستند، در حالی که صفحه نمایش بزرگ 49 اینچی مانند پیله به دور شما می پیچد. حتی در بازی های بدون HDR کامل مانند Cyberpunk 2077 ، رنگ ها و بازتاب های اشباع شده Neo G9 هنوز فوق العاده به نظر می رسند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی