کد خبر: ۱۹۶۲۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

باید اکوسیستم نوآوری در حوزه موسیقی شکل گیرد/ تبلیغات تنها راه نجات شتابدهنده‌ها برای معرفی محصولات

مدیرعامل شتابدهنده موسیقی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ درصد فعالیت شرکت به بخش آموزش و ۵۰ درصد به حوزه تولید اختصاص دارد، گفت: هدف اصلی ما این است که اکوسیستمی وسیع در حوزه موسیقی شکل گیرد تا از این طریق سهم قابل توجه بازار را به خود اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه نقش شرکت‎‌های نوپا یا استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها در توسعه اقتصاد دانش بنیان بر هیچ کـس پوشـیده نیسـت و صـاحبان ایده‌های جدید در ابتدای راه خود در راه اندازی کسب و کار جدید نیاز به حمایت هـای مـالی، آموزشـی، مشـاوره‌ای و ... دارند. بر همین مبنا در دنیای امروز نقش شتابدهنده‌ها پررنگ‌تر از پیش شده است.

سیاوش راد مدیرعامل شتابدهنده موسیقی در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با بیان اینکه ما با راه‌اندازی این شتابدهنده در تلاش هستیم که با برگزاری کارگروه‌های آموزشی این هنر را در کشور نهادینه کنیم، اظهار کرد: هم اکنون ۵۰ درصد فعالیت شرکت به بخش آموزش و ۵۰ درصد به حوزه تولید اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها زمینه‌های تخصصی و کاربردی آموزش داده می‌شود و هدف اصلی ما این است که اکوسیستم نوآوری وسیع در حوزه موسیقی شکل گیرد تا از این طریق سهم قابل توجه بازار را به خود اختصاص دهیم.

راد همچنین بهبود وضعیت آموزش این حرفه یکی دیگر از اهداف این شتابدهنده است تا علاقمندان با سپری کردن کلاس‌های آموزشی بتوانند درآمدزایی کنند، افزود: برای این منظور نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه است که باید از سوی مسئولان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

مدیرعامل شتابدهنده موسیقی ادامه داد: تنها راه نجات شرکت‌های استارتاپی برای معرفی محصولات تولیدی تبلیغات گسترده است و افرادی که داخل مجموعه هستند خودشان باید بنیانگذار تبلیغات خودشان باشند، بنابراین باید شرایط به گونه‌ای باشد که تمام شرکت‌ها از جمله استارتاپ و دانش بنیان‌ها از شرایط مساوی برخوردار شود. همچنین باید برای یک شرکت استارتاپی هزینه تبلیغاتی نیز اختصاص یابد بخاطر همین موضوع تنها نکته عطفی در حوزه شرک‌های استارتاپی است که خودشان را معرفی کنند تا به صورت مستقیم وارد بازار شوند.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی