کد خبر: ۱۹۷۴۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

10 رمزارز برتر ماه جدید کدامند؟

بازار رمز ارز این روزها با تلاطم های زیادی همراه بوده است؛ در ادامه به ده رمزارز برتر این ماه اشاره خواهیم کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، در ادامه به ده رمزارز که دارای تحولات جالبی برای ماه آگوست هستند و می تواند بر قیمت آنها نیز تأثیر مثبت بگذارد نگاهی می اندازیم.

هلیوم(HNT)

قیمت فعلی: 12.27 دلار

ارزش بازار: 1.13 میلیارد دلار

رتبه ارزش بازار: #69

هلیوم در ژوئیه 2019 راه اندازی شد. این پلت فرم امکان برقراری ارتباط بین دستگاه های بیسیم را فراهم می کند که از شبکه HNT هات اسپات برای ارسال داده به یکدیگر استفاده می کنند. هلیوم با دستگاه های اینترنت اشیاء ارتباط تنگاتنگی دارد و سازگار است.

ورج(XVG)

قیمت فعلی: 0.022 دلار

ارزش بازار: 363 میلیون دلار

رتبه ارزشبازار: #117

Verge یک رمزارز حریم خصوصی با هدف ارائه شبکه پرداخت غیر متمرکز است که در واقع به روز رسانی روی بلاک چین بیت کوین بومی است. این رمزارز ویژگی های متعددی مربوط به حریم خصوصی دارد، از جمله ادغام Tor در کیف پول و اجازه معاملات با آدرس های مخفی است.

اتریوم

قیمت فعلی: 2،329 دلار

ارزش بازار: 272 میلیارد دلار

رتبه ارزش بازار: #2

اتریوم در سال 2015 به عنوان یک بلاک چین منبع باز غیر متمرکز راه اندازی شد. واحد آن ETH است.

اتریوم یکی از بسترهای اصلی بود که به توسعه دهندگان اجازه می داد برنامه های غیر متمرکز(dApps) ایجاد کنند. تا کنون این پلت فرم حداقل هزار برنامه کاربردی را در خود جای داده است.

آوی(AAVE)

قیمت فعلی: $ 309.24

ارزش بازار: 3.993 میلیارد دلار

رتبه ارزش بازار: #28

Aave یک پروتکل غیر متمرکز است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد یا قرض دهنده یا قرض گیرنده شوند. توکن بومی AAVE است که عمدتا برای حق رای در بهبود پروتکل استفاده می شود.

قرض دهنده برای تأمین نقدینگی درآمد کسب می کنند، در حالی که قرض گیرنده می توانند دارایی هایی را از طریق ویژگی هایی مانند وام سریع دریافت کنند.

مدی بلاک (MED)

قیمت فعلی: 0.05 دلار

ارزش بازار: 270 میلیون دلار

رتبه ارزش بازار: #136

MediBloc یک پروتکل منبع باز است که هدف آن استفاده از سیستم اطلاعات غیرمتمرکز مراقبت های بهداشتی است. از طریق فناوری بلاک چین هدف ثبت و پیگیری سابقه پزشکی یک بیمار است.

واحد آن MED است که از سیستم پاداش برای تسهیل اشتراک گذاری محتوا استفاده می کند.

فچ ای‌آی (FET)

قیمت فعلی: 0.224 دلار

ارزش بازار: 167 میلیون دلار

رتبه بازار: #159

پروژه Fetch.ai در فوریه سال 2019 در بخش LaunchPad صرافی Binance معرفی شد. این پروژه به منزله آغازی برای همگرایی فناوری‌ها در دوره طلوع انقلاب چهارم در نظر گرفته می‌شود. این پروژه با ادغام دو فناوری مدرن هوش مصنوعی یا AI و بلاکچین به وجود آمده است. این ایده از تمایل به تمرکززدایی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شکل گرفته است که اکنون به طور فزاینده‌ای به صورت دستیارهای دیجیتال مانند google Home Hub مورد استقبال واقع شده‌اند. تیم هوش مصنوعی معتقد است که ارائه خدمات و کمک به کاربران، نیازی به ارائه رایگان داده‌های کاربر محور به شرکت‌ها ندارد که به طور فزاینده‌ای تشنه اطلاعات‌ بوده و به دنبال انحصارگرایی در بازار هستند.

StackOS (STACK)

قیمت فعلی: 0.052 دلار

ارزش بازار: 10.97 میلیون دلار

رتبه ارزش بازار: #810

StackOS یک پروتکل باز است که به کاربران اجازه می دهد با به اشتراک گذاشتن منابع محاسباتی خود یک ابر غیر متمرکز ارائه دهند. آنها در ازای این سرویس نشانه های STACK دریافت می کنند. هر نوع برنامه غیر متمرکز یا تمام پشته را می توان در ابر مستقر کرد.

در مقایسه با سایر سرویس های ابری مانند Google Cloud یا Amazon AWS ، ارزان تر است، امکان استقرار یک برنامه را در چند دقیقه فراهم می کند و ناشناس است.

وویجر (VGX)

قیمت فعلی: 2.02 دلار

ارزش بازار: 449 میلیون دلار

رتبه ارزش بازار: #108

وویجر یک پلتفرم رمزارز برای کارگزاری است که در اکتبر 2018 راه اندازی شد. در حال حاضر از بیش از 60 دارایی رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. عملکرد اصلی آن ارائه پاداش های مختلف به کاربران است.

ارز دیجیتال Voyager که پیش‌تر با نام ارز دیجیتال اتوس (ETHOS) شناخته می‌شد، یک ارز دیجیتال مبتنی بر استاندارد ERC-20 است. توسعه‌دهندگان این توکن به دنبال ساخت یک اکوسیستم ترکیبی برای دارایی‌های دیجیتال و سنتی هستند تا به این ترتیب، بستری امن و کاربرپسند را برای کنترل وجوه و کسب اطلاعات لازم جهت تصمیم‌گیری مطمئن در مورد سرمایه‌گذاری‌های آتی به مشتریان ارائه دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل ارز دیجیتال Voyager یا توکن ویجر (VGX) توکن اختصاصی کارگزاری وویاگر بپردازیم.

پولکادکس (PDEX)

قیمت فعلی: 7.65 دلار

ارزش بازار: 24.285 میلیون دلار

رتبه ارزش بازار: #593

Polkadex یک بستر تجاری همتا به همتا است. هدف آن ادغام مزایای مبادلات غیرمتمرکز و متمرکز است. در حالی که خود یک صرافی غیر متمرکز است، مسائلی مانند هزینه بالای تراکنش، آربیتراژ و افت قیمت را برطرف کرده است. روی Substrate ساخته شده است و عمدتاً برای اکوسیستم مالی غیر متمرکز(DeFi) طراحی شده است.

TrueFi (TRU)

قیمت فعلی: 0.14 دلار

ارزش بازار: 19.895 دلار

رتبه ارزش بازار: #634

TrueFi یک پروتکل DeFi است که مخازن نقدینگی با بازده سالانه بالا ایجاد می کند. رمز اصلی TRU است که به صاحبان آن این امکان را می دهد تا برای ارائه دهندگان نقدینگی شخص ثالث رتبه اعتباری ارائه دهند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی