کد خبر: ۱۹۸۰۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

دولت نباید حمایت خود را از صادرات محصولات فناورانه دانش‌بنیان‌ها دریغ کند

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، گفت: از دولت تقاضا داریم حمایت هایی را در حوزه صادرات از ما دریغ نکند تا این در حوزه به سودآوری مورد نظر دست یابیم. دولت جدید نه تنها ایده های جدید تداوم پیدا کند بلکه ایده های گذشته نیز با حمایت مستمر به ثمر بنشیند.

میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» درباره رویداد نونمایی، اظهار کرد: این رویداد برای دومین سال است که برگزار می‌شود. در سال گذشته که برای اولین بار که برگزار شده مخاطبان آشنایی خاصی در این حوزه نبود و تلاش کردیم که این رویداد را جابیندازیم.

وی تصریح کرد: با این رویداد اتفاقات خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ رقم خورد یکی از شرکت‌هایی که در زمینه عدم حمایت مشکل داشت با همکاری دولت و پارک فناوری پردیس موانع برداشته شد. این رویداد‌ها بستری برای توسعه بازار و فروش محصولات این شرکت‌ها است.

صدرخانلو گفت: درصدد هستیم که براساس فرمایشات رهبر انقلاب در سال جاری تمام موانع را از شرکت‌ها برداریم. پیام پارک فناوری پردیس در رویداد نونمایی به اکوسیستم این است که موانع و سد‌ها را از جلوی دانش بنیان‌ها برداریم.

وی ادامه داد: ما براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که سه رویداد دیگر را در حوزه نونمایی را در سال جاری برگزار کنیم. یکی از برنامه‌های پارک فناوری پردیس بحث صادرات محصولات فناورانه است که در رویداد نونمایی به جد دنبال می‌شود تا جاییکه که برنامه‌های مفصلی را با بروکر‌های صادراتی و شرکت‌های‌ای ام سی از سال گذشته شروع کردیم به طوری که برای توسعه صادرات محصولات در سال گذشته پایگاه صادراتی اختصاصی پارک فناوری پردیس در کینا را با همکاری بخش خصوصی افتتاح کردیم.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: در تلاش هستیم که یک پایگاه صادراتی را در یکی از کشور‌های دیگر افتتاح کنیم. در کنار صادرات با بروکر‌ها نیز همکاری می‌کنیم.

صدرخانلو افزود: سعی کردیم تمام ظرفیت‌ها را در دولت فعال کرده و بهبود بخشیم. از دولت جدید انتظار داریم کمک کنند تا کار‌های جدید مورد حمایت صورت گیرد. صادرات محصولات فناورانه نیازمند صبر است. از دولت تقاضا داریم حمایت‌هایی را در حوزه صادرات از ما دریغ نکند تا این در حوزه به سودآوری مورد نظر دست یابیم. دولت جدید نه تنها ایده‌های جدید تداوم پیدا کند بلکه ایده‌های گذشته نیز با حمایت مستمر به ثمر بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص طرح صیانت گفت: در پارک فناوری پردیس یکی از حوزه‌هایی که در این پارک فعال است بخش آی تی است که می‌تواند در اجرای طرح صیانت از فضای مجازیی کمک کرده و خلع‌ها را پر کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی