کد خبر: ۱۹۸۸۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

معرفی 5 روش استفاده از ریلز اینستاگرام برای کسب و کارها

هنگامی که استوری های اینستاگرام برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد به سرعت از Snapchat در کاربران روزانه پیشی گرفت و به کانال موثری برای ایجاد مخاطب در کسب و کارها تبدیل شد.

به گزارش «نبض فناوری»،  کسب و کارها با در نظر گرفتن ویژگی ریلزباید از فرصت استفاده از مخاطبین جدید استفاده کنند. ریلز همچنین یک بستر عالی برای همکاری با استعدادهای خلاق است.

احتمالاً ریلز موفق در صفحه اکسپلور جایی که بیش از 50 درصد از حساب های اینستاگرام هر ماه از آن برای جستجو استفاده می کنند؛ قرار می گیرد. اگر ریلز شما در این صفحه نشان داده شود، شانس زیادی برای نشان دادن نام تجاری خود به دنبال کنندگان جدید دارید.

در اینجا پنج روش وجود دارد که می توانید از ریلز اینستاگرام در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید:

  1. مطالب آموزشی را به اشتراک بگذارید

ایجاد محتوای آموزشی یک راه عالی برای شروع در ریلز است. موارد زیادی وجود دارد که می توانید با پیروان خود به اشتراک بگذارید تا بتوانند مهارت جدیدی را بیاموزند.

5 روش استفاده از ریلز لینستاگرام برای کسب و کارها

رنا آوادا، صاحب غذاهای تناسب اندام سالم (healthyfitnessmeals) ، از ریلز استفاده کرد تا دستور العمل های خوشمزه، سالم و دوستدار خانواده را که با غذای واقعی تهیه شده به اشتراک بگذارد.

ویدیوی او کوتاه ، ساده و آسان برای پیگیری بود ، که دلیل محبوبیت آن را توضیح می دهد. او همچنین چندین هشتگ مرتبط مانند #سالم ، #میان وعده و .. قرار داد است.

  1. محصولات خود را به نمایش بگذارید

کاربران می توانند ریلز را در تب اختصاصی ریلز و در صفحه Explore پیدا کنند، به این معنی که کاربران اینستاگرام که شما را دنبال نمی کنند محتوای شما را خواهند دید و این عالی است.

5 روش استفاده از ریلز لینستاگرام برای کسب و کارها

برای کمک به الگوریتم برای درک محتوای شما و ارائه آن به مخاطبان مناسب، از هشتگ ها، پوشش متن و زیرنویس های توصیفی استفاده کنید.

  1. مطالب پشت صحنه را به اشتراک بگذارید

محتوای پشت صحنه به فالوورهای اینستاگرام شما کمک می کند تا بفهمند شما چه هستید. شخصیتی است، اعتماد را جلب می کند و روابط را ایجاد می کند.

5 روش استفاده از ریلز لینستاگرام برای کسب و کارها

به دو مثال زیر توجه کنید. فست و فود لحظه ای از کارکنان خود را در حال آماده سازی غذا برای مهمانان در طول همه گیری COVID-19 به اشتراک گذاشتند.

برخی از ایده های پشت صحنه که می توانید امتحان کنید:

  • نحوه انتخاب مواد برای محصول خود را به اشتراک بگذارید
  • فرآیند تولید محصولات را به اشتراک بگذارید
  • زندگی روزمره تیم خود را به اشتراک بگذارید
  • داستان برند خود را به اشتراک بگذارید اینکه چگونه به ایده تجاری خود رسیدید و چه چیزی را پشت سر گذاشته اید.
  1. فروش فو قالعاده و پیشنهادات ویژه خود را اعلام کنید

از ریلز برای اعلام فروش و معاملات انحصاری خود استفاده کنید. IT Cosmetics US و Tarte Cosmetics این نکته را با موفقیت به کار بردن ، زیرا مورد استقبال زیادی از کاربران اینستاگرام قرار گرفتند.

بسیاری از مارک ها در تیک تاک موفق بوده اند زیرا جنبه انسانی خود را نشان می دهند و دائماً از بی نقصی دست می کشند، این دقیقاً همان چیزی است که کاربران تیک تاک می خواهند ببینند.

بنابراین، سعی کنید همان میزان اصالت را در ریلز خود حفظ کنید. به جای کیفیت فیلم های خود، بر اصالت و سرگرمی تمرکز کنید

  1. از تبلیغات ریلز اینستاگرام استفاده کنید

از ژوئن 2021، تبلیغ کنندگان اینستاگرام می توانند ریلز را به عنوان محل تبلیغات اینستاگرام خود انتخاب کنند.

5 روش استفاده از ریلز لینستاگرام برای کسب و کارها

تبلیغات ریلز راهی جدید به مارک ها برای دستیابی به مخاطبان موردنظر ارائه می دهد، هنگامی که در ذهنیت ریلز برای تعامل با محتوا حرکت می کنند. جای تعجب نیست که بسیاری از مارک ها در حال آزمایش تبلیغات هستند.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در وقت خود صرفه جویی کنید. از طریق یک داشبورد واحد، می توانید پست ها را برنامه ریزی و منتشر کنید، مخاطب را درگیر کنید و عملکرد را اندازه گیری کنید.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی