کد خبر: ۲۰۴۹۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

ورود ویجت های جدید به ویندوز11

مایکروسافت در جدیدترین نسخه آزمایشی ویندوز 11 اصلاحات بیشتر و ویجت جدید Microsoft 365 را ارائه می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، آزمایش کنندگان مایکروسافت Dev و Beta به عنوان بخشی از جدیدترین نسخه آزمایشی Windows Insider ویندوز 11، ویجت جدیدی را دریافت می کنند.

مایکروسافت 27 آگوست نسخه پیش نمایش جدید Windows 11 Insider را برای کسانی که در کانال های Dev و Beta هستند ارائه می دهد. این نسخه عمدتا دارای اصلاحات و به روزرسانی است، به علاوه ویجت بهره وری جدید Microsoft 365 و پشتیبانی از زبان های بیشتر در ویژگی Teams Chat که با سیستم عامل یکپارچه شده است.

ویجت جدید مایکروسافت 365 برای کاربران تجاری است که در رایانه های شخصی با ویندوز 11 وارد حساب های Azure Active Directory خود شده اند. این ویجت اسناد مکرر باز شده آنها  اخبار شرکت و ضبط جلسات و سایر اطلاعات مربوط به کار را به آنها نشان می دهد. برای آزمایش آن، Insiders باید ویجت ها را باز کرده و روی دکمه " Add Widgets" کلیک کنید. مایکروسافت در حال آزمایش چندین ویجت برای ویندوز 11 از جمله ویجت Family (Safety) و News  و Interests (Bing plus MSN) است.

Teams Chat از تعدادی زبان مختلف پشتیبانی می کند. قابلیت Teams Chat در ویندوز 11 جایگزین دکمه و گزینه Skype Meet Now می شود. منظور از گفت وگوی تیم ها در ویندوز 11 این است که کاربران بیشتری سعی کنند ویژگی های مصرفی مایکروسافت را به تیم ها اضافه کنند و در مورد استفاده از تیم ها فراتر از تنظیمات کار فکر کنند.

مایکروسافت همچنین در حال به روز رسانی برنامه Microsoft Store برای آزمایش کنندگان در ویندوز 11 است که با حلقه Dev شروع می شود. نسخه جدید شامل بازنگری کامل بصری کتابخانه واسط کاربری و به روز رسانی طراحی ویژگی Spotlight برای تبلیغ محصولات در فروشگاه است. هنوز هیچ چیزی از مایکروسافت در مورد زمان شروع این شرکت بر اساس وعده آزمایش برنامه های اندروید در فروشگاه وجود ندارد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مرتضی
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
ا
0
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی