کد خبر: ۲۰۵۹۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

خبر خوب برای دارندگان گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ

سامسونگ ویژگی های Galaxy Z Fold 3 و Flip 3 را به گوشی های تاشو قدیمی اضافه می کند؛ بنابراین صاحبان تاشو بیشترین سود را خواهند برد.

به گزارش« نبض فناوری» ، دارندگان گوشی های تاشو قدیمی برای ارتقاء نرم افزار نیازی به خرید Galaxy Z Fold 3 یا Flip 3 نخواهید داشت. سامسونگ در حال ارائه به روزرسانی One UI 3.1.1 است که بسیاری از ویژگی های چند وظیفه ای و تغییر اندازه برنامه آن تلفن ها را به Fold ، Fold 2 ، Flip و Flip 5G اصلی ارائه می دهد.

به دلیل صفحه نمایش بزرگتر و تبلت مانند، خط Fold بدون شک بیشترین سود را می برد. ویژگی هایی مانند Multi-Active Window (حداکثر سه برنامه به طور همزمان) و App Split View (مشاهده محتوای اضافی برای یک برنامه) صفحه نمایش تاشو را بسیار مفیدتر می کند. همچنین می توانید برنامه ها را تغییر اندازه داده و بچرخوانید؛ موارد دلخواه خود را در نوار وظیفه پین ​​ و از ویيژگی اسکرین میررینگ موجود استفاده کنید.

خبر خوب برای دارندگان گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ

ویژگی Drag & Split به همه دارندگان تاشو سامسونگ اجازه می دهد تا پنجره جدیدی را برای برنامه ای که قبلاً باز شده ایجاد کنند و شما می توانید از حالت Flex استفاده کنید تا هنگامی که تا حدی گوشی تا شده کنترل های رسانه ای را به نمایش بگذارد.

اکثر این ویژگی ها در حال حاضر در حال اجرا هستند؛ اگرچه اگر از اولین Galaxy Fold استفاده می کنید، باید یک هفته دیگر صبر کنید. این ویژگی می تواند به طور قابل توجهی مفید بودن گوشی های تاشو قدیمی شما را بهبود بخشد و نشان می دهد که سامسونگ مشتاق است تا وفاداری خریداران اولیه خود را جلب کند و احتمالا این اقدام با هوشمندی انجام شده تا شانس خرید گوشی های تاشو دیگر را در هنگام ارتقا بالا ببرد.

 

برچسب ها: سامسونگ تاشو گوشی
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی