کد خبر: ۲۰۶۳۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

نشت اطلاعات گوشی هوشمند Infinix Zero X Pro

احتمالا گوشی هوشمند Infinix Zero X Pro در ماه اکتبر امسال در کشور‌های آفریقایی و آسیایی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از gizmochina، روز گذشته، توسعه دهندگان نشریه XDA، رندر گوشی هوشمند Infinix Zero X را به اشتراک گذاشتند. با این حال طبق اطلاعات کانال یوتیوب Tech Arena۲۴، انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگر AMOLED ۱۲۰ هرتز و چیپست Helio G۹۶ باشد.

گوشی هوشمند Infinix Zero X

مشخصات کلیدی Infinix Zero X Pro

طبق گفته کارشناسان، Zero X Pro دارای صفحه نمایش AMOLED تخت ۶.۷ اینچی است که رزولوشن+ HD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد، سوراخ پانچ Zero X Pro کوچکتر از نسخه Infinix Note ۱۰ Pro خواهد بود. این دستگاه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود و با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری XOS ۷.۶ از پیش نصب شده وارد بازار می‌شود.

یوتیوبر ادعا کرد که به زودی جزئیات دیگری مانند تنظیمات دوربین، ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع از این گوشی هوشمند را به اشتراک می‌گذارد. رندر فاش شده از Zero X نشان می‌دهد که رنگ آن مشکی و پشت آن خال خالی خواهد بود. همچنین در قسمت پشتی دستگاه از یک دوربین سه گانه به کمک فلاش LED استفاده شده است.

گوشی هوشمند

بازه زمانی راه اندازی گوشی Infinix Zero X Pro

انتظار می‌رود Zero X Pro در اواخر این ماه یا اکتبر در بازار کشور‌هایی مانند آفریقا و آسیا ظاهر شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت Zero X یا Zero X Pro در دسترس نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی