کد خبر: ۲۰۷۳۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۰

مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در لبنان افتتاح شد

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان خبر داد.

به گزارش « نبض فناوری» وحید ضرغامی با اشاره به اهمیت سفر هیات اعزامی این دانشگاه به لبنان و دستاوردهای ارزشمند آن، گفت: در توافق با مسئولان دانشگاه، افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان در دستور کار قرار گرفت و این مرکز امروز با حضور هیات اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی لبنان در بیروت افتتاح شد.

وی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: از جمله اهداف راه‌اندازی این مرکز انتقال دانش و تجربه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تحقق دانشگاه کارآفرین و حل مسئله به کشور دوست و برادر لبنان و گسترش همکاری‌های فناورانه و نوآورانه با محور مقاومت است. همچنین تعریف و پیگیری کسب و کارهای دانش بنیان مشترک برای حل مشکلات معیشتی و صنعتی لبنان از دیگر اهداف افتتاح مرکز است.

به نقل از دانشگاه آزاد، دکتر علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و نماینده رؤسای استان های کشور در هیأت رئیسه، دکتر محمدرضا شمس دولت‌آبادی مدیرکل پشتیبانی واحدهای برون مرزی و دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به لبنان را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی