کد خبر: ۲۰۸۹۲
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

توافق سازمان نصر و مرکز افتا برای توسعه همکاری‌های دوجانبه

در نشست رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، بر توسعه همکاری‌های مشترک برای تقویت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات تاکید شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی سازمان نصر کشور، در این نشست «سیدحسن هاشمی» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به توان بخش خصوصی فاوا برای تامین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات اشاره کرد و گفت: سازمان نصر آمادگی دارد از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه به بهترین شکل ممکن استفاده کند تا اهداف و برنامه‌های راهبردی، محقق و اجرایی شود.

هاشمی افزود: سازمان نصر می‌تواند در زمینه ارائه آموزش‌های حوزه امنیت سایبری نیز نقش‌آفرین باشد و با ارائه طرح‌های کاربردی، به ارتقای سطح آگاهی عمومی در این عرصه کمک کند. «درگاهی» رئیس جدید مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری نیز با استقبال از افزایش تعاملات این مرکز با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، استفاده از توان بخش خصوصی فاوا در این زمینه را مهم و کاربردی دانست.

شایان ذکر است در این نشست علاوه بر روسای دو مجموعه، معاونان مرکز افتا، نماینده واجا و نمایندگانی از سازمان نصر کشور، نصر تهران و نصر خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی