کد خبر: ۲۱۰۹۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

دستگاه تولید آب از هوا توسط یک شرکت دانش بنیان تولید شد/ حل معضل قطعی آب با استفاده از آب شیرین‌کن‌ها

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان استفاده از آب شیرین‌کن‌ها را به‌عنوان یکی از راه‌حل مناسب معضل قطعی آب در کشور دانست و گفت: آب‌شیرین‌کن‌ها به‌راحتی کمبود آب موجود را جبران می‌کنند.

حمیدرضا عزیزیان مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تیام پارسی پاسارگاد، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت این شرکت در در حوزه آب و انرژی تجدیدپذیر و محیط زیست فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این شرکت در همین راستا تجهیزات آب شیرین کن و تجهیزات نیروگاه انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر را تولید می‌کند. همچنین در زمینه مشاوره، طراحی، تدارک کالا، ساخت و نصب واحد‌های تولید انرژی بر مبنای انرژی‌های نوخصوصاً انرژی خورشیدی بصورت EPC خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این خدمات در حوزه سیستم‌های خورشیدی، آب شیرین کن خورشیدی، تکنولوژی جدید تولید آب گرم، ژنراتور برق خورشیدی قابل حمل است.

عزیزیان با تأکید بر اینکه این شرکت در دو بخش انرژی خورشیدی و انرژی تولیدی توسط باد کار خود را آغاز کرد، اظهارکرد: تولید پکیج مولد برق خورشیدی تا پنج کیلو وات، چراغ‌های معابر شهری خورشیدی، پنجره‌های خورشیدی و تولید لامپ‌های LED از مهمترین فعالیت‌های این شرکت دانش بنیان بوده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان استفاده از آب شیرین‌کن‌ها را به‌عنوان یکی از راه‌حل مناسب معضل قطعی آب در کشور دانست و گفت: آب‌شیرین‌کن‌ها به‌راحتی کمبود آب موجود را جبران می‌کنند. شرکت تیام، دستگاه تولید آب از هوا، دستگاه تولید آب‌شیرین‌کن‌های آب خاکستری و دستگاه آب شیرین‌کن‌های خورشیدی را داراست که این محصولات تولیدی بدون آنکه انرژی مصرفی چشمگیری را استفاده کنند، می‌توانند از آب‌های خاکستری آب شیرین تولید کنند.

عزیزیان یادآور شد که دستگاه تولید آب از هوا و دستگاه فیلتراسیون آب برای اولین بار در کشور ساخته شده است. همچنین دستگاه تولید برق خورشیدی سیار از دیگر دستاورد‌های این شرکت دانش بنیان است.
وی با بیان اینکه بهینه سازی و گلخانه‌های پایدار فعالیت‌هایی را تا پایان سال انجام خواهیم داد، گفت: تمام تجهیزات براساس نیاز بازار و مشتریان تولید می‌شود.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی