کد خبر: ۲۱۳۹۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

کنترلر سه دکمه‌ای نینتندو در راه بازار

شرکت نینتندو خصوصیات کنترلرهای جدید خودش که در ژاپن عرضه می کند را منتشر کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از انگجت؛ ماه آینده، نینتندو به مشتریان Switch Online امکان می‌دهد تا بازی‌های Sega Genesis را به عنوان بخشی از DLC با سربرگ‌های، N۶۴ خریداری کنند. این شرکت، برای تجربه هرچه بهتر در حین بازی، قرار است کنترلر‌های بی‌سیم N۶۴ و Genesis را منحصراً به مشترکان Switch Online بفروشد. غول بازی نینتندو به تازگی در رویدادی خصوصیات یک کنترلر سه دکمه‌ای را منتشر کرد. اما در توئیتی اعلام کرد، در کشور ژاپن به جای کنترلر سه دکمه‌ای، کنترلر شش دکمه‌ای را به علت تقاضای زیاد مشتریان در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.

کنترلر شش دکمه‌ای

نماینده نینتندو  آمریکا به Polygon گفت: "خصوصیات ظاهری کنترلرها در کشورهای مختلف بستگی به نیازهای متقاضیان دارد، مثلا در کشورهای آمریکا و کانادا مشتریان بیشتر از کنترلرهای سه دکمه‌ای به علت شناخت بیشتر استفاده می‌کنند."

طبق گزارش این نشریه، مدل سه دکمه‌ای اول در بازارهای جهانی عرضه شد و سپس به دلیل افزایش بازی‌های رزمی و محبوبیت ‌آن‌ها در بین مردم مدل‌های شش دکمه‌ای نیز طراحی و به بازارها راه یافت. شایان ذکر است پخش عناوینی همچون Street Fighter با دکمه‌های بیشتر برای بازی آسان‌تر بود. توجه داشته باشید که سگا جنسیس مینی همچنین با یک کنترلر سه دکمه  در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، در حالی که نسخه ژاپنی با یک مدل شش دکمه ارائه شد.

گفتنی است؛ حتی اگر راهی برای وارد کردن کنترلر مخصوص ژاپن پیدا کردید، بهتر است منتظر بمانید تا سایر گیمر‌ها تأیید کنند که آیا این کنسول در منطقه شما کار می‌کند یا خیر؟ نینتندو هنوز تاریخ عرضه مدل سه دکمه‌ای را اعلام نکرده است، اما پیش بینی می‌شود قیمت این کنسول  ۵۰ دلار باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی