کد خبر: ۲۱۴۹۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

تاریخ رونمایی از تبلت نوکیا مشخص شد؛ ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰

تاریخ رونمایی از تبلت نوکیا مشخص شد؛ ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰ نوکیا تبلتی جدید پس از سال‌ها غیبت در صنعت تبلت‌ها را وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش« نبض فناوری» بعد از مدت‌های زیادی که از آخرین عرضه تبلت توسط نوکیا می‌گذرد نوکیا تبلت جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد که قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد داشت.

تاریخ رونمایی از تبلت نوکیا

مدت زمان خیلی زیادی از آخرین باری که شرکت نوکیا یک تبلت را تولید  کرده است، گذشته است. اما اکنون اتفاقات جالبی در حال رخ دادن است. این روزها که آیپدهای اپل بازار تبلت‌ها را تسخیر نموده‌اند و به همین خاطر است که فعالیت دیگر سازندگان در زمینه تبلت رو به کاهش رفته و توقف  نموده‌اند و بر محصولات دیگری تمرکز یافته‌اند. در حال حاضر گویا Nokia دوباره خواهان آن است تبلتی جدید را روانه‌ی بازار نماید.

با توجه به انتشار توییتی از اکانت توییتری رسمی نوکیا موبایل، این کمپانی ۱۴ مهر ماه محصول تازه‌ای را معرفی خواهد نمود که آن تبلت نوکیا است. با وجود این‌ که هیچ ویژگی از این محصول در توییت نوکیا فاش نشده ولی اشاره به این موضوع لازم است که «هر آنچه شما از یک گوشی نوکیا انتظار دارید را می‌توانید در قالب یک تبلت هم داشته باشید».

تاریخ رونمایی از تبلت نوکیا

اچ ام دی گلوبال به عنوان پدرخوانده نوکیا، با وجود این که هر چند بار یک بار گوشی‌های جدید این برند را وارد بازار می‌نماید. اما تا فعلا بیشتر محصولات این کمپانی اقتصادی و مقرون به صرفه بوده‌اند و پرچمداری با برند نوکیا را در بازار ندیده‌ایم. به همین علت احتمالا تبلتی که کمپانی Nokia تبلیغش را می‌کند قیمتی اقتصادی داشته باشد و آن قدری ارزان باشد که مشتریان را به خود جلب کند.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی