کد خبر: ۲۱۵۴۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

درز اطلاعاتی در مورد گوشی آیفون14

یک سال دیگر تا عرضه آیفون 14 اپل مانده؛ اما در حال حاضر شایعاتی مبنی بر ارتقاء گوشی های پرچمدار جدید اپل درز کرده است.

گزارش «نبض فناوری»، در حال حاضر نشتی از یک وبسایت چینی نشان می دهد که شرکت اپل مدل های iPhone  14 Pro را با پیکربندی ذخیره سازی 2 ترابایتی ارائه می دهد.

گوشی های هوشمند آیفون 13 اپل تقریباً یک هفته است که به بازار عرضه شده اند، اما در حال حاضر شایعات و نشت هایی در مورد نسل آینده آیفون 14 و برخی از مورد انتظارترین ارتقاء آن وجود دارد. ظاهراً این شرکت مستقر در کوپرتینو برای پرچمداران جدید خود قصد دارد تنظیمات ذخیره سازی موجود را ارتقا دهد که شامل ظرفیت ذخیره سازی عظیم است که معمولاً فقط در نوت بوک ها یافت می شود.

طبق مقاله ای از وبسایت چینی MacRumorsانتظار دارد که اپل پیکربندی iPhone 14 Pro را با 2 ترابایت حافظه داخلی منتشر کند. این بدان معناست که در مقایسه با iPhone 13 Pro که به تازگی منتشر شده است، که برای اولین بار با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود، ظرفیت بزرگترین پیکربندی ذخیره سازی آن دو برابر می شود. ذخیره سازی اضافی مطمئناً برای فایل های ویدئویی ProRes  مفید خواهد بود که می توانند فضای ذخیره سازی iPhone 13 Pro را در عرض چند دقیقه پر کنند.

ظاهراً این ارتقاء ذخیره سازی احتمالی با استفاده از حافظه QLC flash  مدرن امکان پذیر شده است. شایعه قبلی DigiTimes نیز این تغییر را پیش بینی کرده بود، اما به وجود مدل 2 ترابایتی اشاره نکرد. در نهایت، احتمالاً آیفون 14 پرو مکس با 2 ترابایت حافظه رکورد گران ترین آیفون تاریخ را خواهد شکست، زیرا آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در آمازون 1599 دلار آمریکا قیمت دارد.

برچسب ها: آیفون14 آیفون13 اپل
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دیگه ایفون چیه که اطلاعات هم از مدل جدیدش درز کنه . 5 ساله فقط اسمش عوض میشه و رنگش :) خنده داره
مدیر پایگاه هر گوشی طرفدارای خودشو داره دیگه
0
0
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی