کد خبر: ۲۱۵۵۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

خصوصیات مرسدس جدید فاش شد

مرسدس جدید دارای موتور هیبریدی با قدرت ۴۲۹ اسب بخار است.

گزارش «نبض فناوری»، مرسدس AMG روند رو به رشد سوپر SUV‌ را پذیرفته و نسخه‌ داغ همه چیز را از GLA تا G با سطوح مختلف معرفی کرده است.گفته شده این خودروی جدید مرسدس از موتور مجهز به هیبریدی و توربوشارژر ۴۲۹ اسب بخار قدرت می‌گیرد.

براساس گزارش‌ها، مرسدس در تلاش است تا از رقبای خود همچون بی‌ام‌و،استون، آئودی و کاین توربو پیشی گرفته و رضایت هواداران خود را جلب کند. به همین علت این شرکت در حال توسعه موتور جدید خود با قدرت 604اسب بخار است.

مرسدس جدید

با توجه به انتظاراتی که ممکن است از یک سوپرSUV  با ابعاد فوق العاده داشته باشید، شاید این امر واقع بینانه باشد که برداشت اولیه مهم GLE ۶۳ S برای خودرویی با اندازه قابل توجه آن بسیار دلپذیر و آرام است. این خودرو به دلیل سنسورهای اطراف خود در مسافرت‌های طولانی برای سرنشینان بسیار راحت است.مرسدس به دلیل تجهیزات در خیابان‌های کوچک نیز به راحتی حرکت می‌کند.

خصوصیات مرسدس

براساس گزارش‌ها، فضای داخلی خودرو مجهز و راحت به نظر می‌رسد. دکمه‌های نصب شده روی فرمان به راننده دسترسی آسان و تنظیمات خودرو را فراهم می‌کند. گفته شده، این مرسدس جدید دارای  سیستم ۴۸V  با نام EQ Boost است، اما به محیط زیست آسیب نمی‌رساند، زیرا ۲۸۱ گرم در کیلومتر انتشار CO۲ و مصرف سوخت ۲۲.۸ مگاپیکسل-ارقامی که باید به خریداران احتمالی مکث کند به دلایل مختلف - گواهی خواهد داد.شایان ذکر است، مرسدس جدید ارزان نیست، اما قیمت آن از دو خودروی DBX و Bentayga Speed به دلیل خصوصیات، کمتر است. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی