کد خبر: ۲۱۵۹۵
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک/ توانمندی‌های فناورانه به نمایش درمی‌آید

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا آخرین دستاوردهای فناورانه نمایش داده شود.

به گزارش «نبض فناوری»، همه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، دانشگاهیان، فعالان مراکز تحقیقاتی و هسته‌های فناور حوزه لیزر و فوتونیک دعوت هستند تا در این رویداد فناورانه مشارکت کنند. این نمایشگاه به دنبال نمایش توانمندی‌ها و محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه ایران‌ساخت در حوزه لیزر و فوتونیک است.

«معرفی پیشرفت های ایران در فناوری فوتونیک و لیزر در سطح منطقه و بین‌الملل»، «کمک به ترویج فناوری فوتونیک و لیزر در کشور»، «ایجاد و رونق بازار کسب و کار فناوری فوتونیک و لیزر» و «معرفی بهتر محصولات لیزری ایرانی به متخصصاص، فعالان بازار و عموم مردم» نیز دیگر اهدافی است که این نمایشگاه دنبال می کند.

ستاد توسعه فناوری فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صاحبان صنایع، کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز تحقیقاتی و استارتاپ‌ها را به نمایش می گذارد و شرکت‌های فعال و معتبر داخلی و خارجی نیز حضور خواهند داشت. این رویداد 16 تا 19 آبان ماه 1400 برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران آبان‌ماه 1398با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. در این نمایشگاه 76 مجموعه مختلف از فعالان حوزه صنعت، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و بیش از 22 استارتاپ فعال حضور داشتند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://pam.isti.ir مراجعه کنند.

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک/ توانمندی‌های فناورانه به نمایش درمی‌آید

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی