کد خبر: ۲۱۸۱۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۳
توسط یک شرکت دانش بنیان.

فیلتر الکترواستاتیک روغن با دانش بومی تولید شد

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آریا فیلتر سپاهان، از تولید فیلتر الکترواستاتیک روغن برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این دستگاه قبلا از کشور‌های چین، کره و آلمان با هزینه گزاف وارد کشور می‌شد.

هادی اسدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آریا فیلتر سپاهان، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت نوپا بوده و به تازگی در عرصه تولید محصولات دانش‌بنیان ورود کرده است، اظهار کرد: این شرکت محصولاتی را در حوزه زیست محیطی طراحی و تولید می‌کند تا جاییکه توانستیم فیلتر الکترواستاتیک را در این شرکت بومی سازی کنیم.

وی با بیان اینکه این دستگاه در صنایع آلاینده مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: هم اکنون این دستگاه در صنایع کشور کاربردی شده است.

گفتنی است؛ فیلتر الکترواستاتیک روغن جهت خذف وارنیش و ذرات ساب میکرونی (حذف وارنیش از روغن) با فیلتر‌های الکترواستاتیک مدل NN-ESF (بدون هیچگونه آسیب رساندن به روغن) با تکنولوژی مدرن با میدان گرادیانی خود کنترل شونده با بهترین تجهیزات و عملکرد نسبت به آلودگی و شرایط روغن بصورت پرتابل و کارکرد آنلاین انجام می‌شود. در صنایع فولاد دودشان تبدیل به کربن می‌شود. همچنین یکی از مواد شیمیایی مورداستفاده در تولید منسوجات، روغن نساجی است که به منظور ایجاد سهولت در بافت پارچه و حرکت دوک به کار می‌رود. با عبور پارچه از دستگاه پخت، دود و میست غلیظ روغن نساجی به هوا وارد می‌شود. یکی از روش‌های مطرح در تصفیه هوای آلوده به دود روغن، رسوب دهنده الکترواستاتیک (ESP) است؛ بنابراین از رسوب دهنده الکترواستاتیک می‌توان برای حذف ذرات مایع از هوا مانند دود روغن، استفاده کرد.

اسدی افزود: با استفاده از یکسری از فرایند‌ها دوباره روغن به چرخه صنایع برمی‌گردد. این دستگاه برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است. قبلا این تجهیزات از کشور‌های چین، کره و آلمان وارد می‌شد. با تولید دستگاه در کشور صرفه جویی کلانی از نظر ارزی شده است.

وی، فروش گسترده محصول و بازاریابی را یکی از اولویت‌های اساسی این شرکت دانش بنیان تا پایان سال برشمرد. این تجهیزات بستگی به نیاز مشتریان تولید می‌شود.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی