کد خبر: ۲۱۹۱۴
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۰

تصاویری که جزئیاتی جدید از پرچمدار سامسونگ فاش می‌‎کند

سامسونگ گلکسی S۲۲ Ultra دارای رندر‌های CAD بروز شده همراه با دوربین دوگانه است.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از gsmarena، اندکی پس از ظاهر شدن اولین مجموعه تصاویر، IceUniverse در توییتر خود پیشنهاد داد که سامسونگ ممکن است تصمیم بگیرد که دوربین‌ها را به شکل دوربین عمودی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+ طراحی کند.

به جای برآمدگی دوربین P شکل که در رندر‌های OnLeaks مشاهده کردیم، رندر‌های بروز شده شبیه دو جزیره کوچک کنار هم چیده شده اند درست همانطور که IceUnivers ماه گذشته پیشنهاد کرد. LetsGoDigital اشاره می‌کند که شکل p از طرح کلی دستگاه‌های سازنده قاب که برای آزمایش روکش‌های جدید تلفن استفاده می‌کنند، جمع آوری شده است.

Galaxy S۲۲ Ultra

به نظر می‌رسد که تنظیمات دوربین سنسور‌های دوربین تله فوتو را به ارمغان می آورد همچنین انتظار می‌رود دوربین‌های اصلی (۱۰۸ مگاپیکسل) و فوق عریض (۱۲ مگاپیکسل) با S۲۲ Ultra یکسان باشند، اما دو دوربین تله فوتو ممکن است سخت افزار بروز شده‌ای را دارا باشند.

هر دو سنسور‌های تله فوتو ۳X و سنسور‌های دوربین تلسکوپ پریسکوپ ۱۰X ممکن است وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل تا ۱۲ مگاپیکسل داشته باشند. LetsGoDigital معتقد است که هر چهار دوربین از ویژگی OIS در Galaxy S۲۲ Ultra برخوردار خواهند بود. فقط دوربین فوق عریض فاقد OIS در Galaxy S۲۱ Ultra است.

Galaxy S۲۲ Ultra سامسونگ

انتظار می‌رود که سامسونگ زبان طراحی Galaxy S۲۲ Ultra را تغییر دهد تا بیشتر شبیه به آنچه که Galaxy Note ۲۱ Ultra به نظر می‌رسید، باشد. شکل استوانه این دوربین‌ها فضای داخلی گوشی را به حداکثر می‌رساند. رندر‌ها به رنگ سفید، قرمز و مشکی طراحی شده اند. LetsGoDigital یادآور می‌شود که رنگ قرمز مشابه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ است.

به طور کلی اعتقاد بر این است که مدل Ultra سری Galaxy S جانشین سری Galaxy Note خواهد بود. اخیراً گزارش شده است سری Galaxy S۲۲ ممکن است در اواخر ماه فوریه به وقت کنگره جهانی موبایل عرضه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی