کد خبر: ۲۲۲۴۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۱
با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی؛

سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می شود

هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها بصورت مجازی توسط انیستیتو متخصصین علوم صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) و با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ۱۵ آذربرگزار می شود.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، دکتر مرضیه حسینی نژاد در خصوص هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها گفت: موضوعات محوری این سمپوزیوم شامل پروبیوتیک ها و اثرات مفید آن بر سلامتی، خواص پروبیوتیک ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن، فعالیت های ضد ویروسی و نقش آن ها در مدیریت عفونت کوید ۱۹ است.

وی ادامه داد: کارگاه پروبیوتیک آسیا- اقیانوسیه یک رویداد علمی- صنعتی است که بطور سالانه توسط موسسه APIFP و به میزبانی موسسات پژوهشی یکی از کشورهای آسیا- اقیانوسیه برگزار شده و پیشرفت های علمی و فنی در زمینه پروبیوتیک ها را مورد بحث قرار می دهد.

حسینی نژاد افزود: کشورهای میزبان برگزاری این رویداد در دوره های پیشین نیوزلند (۲۰۱۴) ، چین (۲۰۱۵) ، ایران- مشهد (۲۰۱۶)، ویتنام (۲۰۱۷) ، مالزی (۲۰۱۸) و تایلند (۲۰۱۹) بوده و پس از شیوع اپیدمی کرونا هفتمین دوره به صورت مجازی (۲۰۲۰) توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار گردید.

وی گفت: دوره هشتم این بصورت سمپوزیوم بین المللی، به میزبانی مجازی کشور استرالیا و با همکاری موسسه و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران انجام خواهد پذیرفت

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی