کد خبر: ۲۲۴۶۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

فاش شدن طراحی نهایی سامسونگ اس22+عکس

ظاهراً طراحی نهایی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سامسونگ در یک نشت جدید تایید شده است.

به گزارش« نبض فناوری»، گمان می‌رود که گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ در اوایل سال 2022 از نظر ظاهری تغییرات اساسی داشته باشد.

اکنون پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را با ارتقای طراحی بالقوه قابل توجهی در مقایسه با اس 21 اولترا عرضه کند. این سوپرفون اندرویدی قرار است در کنار گلکسی S21 و S21+ عرضه شود.

در واقع، این گوشی ها ممکن است اصلاً از نظر ظاهری بسیار متفاوت از پیشینیان فرضی خود نباشند. جدیدترین رندرهای LetsGoDigital این شایعات را بسیار مختصر نشان می دهد و دستگاه هایی را نشان می دهد که صرفاً شبیه نسخه های پیراسته شده S21 یا S21+ هستند.

فاش شدن طراحی نهایی سامسونگ اس22

از سوی دیگر برخی تغییرات احتمالاً خوشایند وجود دارد (صرف نظر از اینکه چقدر ظریف هستند). به عنوان مثال، دستگاه در تصاویر جدید دارای یک حفره مرکزی است. با این حال، به نظر می رسد در مقایسه با نسل قبلی کوچکتر است. علاوه بر این، صفحه نمایش همانطور که نشان داده شده صاف تر به نظر می رسد(با حداقل انحنا تا فریم).

فاش شدن طراحی نهایی سامسونگ اس22

علاوه بر این، پیش بینی می شود که S22 و S22 Plus این بار جمع و جورتر باشند، با اندازه نمایشگر که ممکن است به ترتیب به 6.06 اینچ و 6.55 اینچ کاهش یابد. پیش‌بینی می‌شود که دوربین‌های سه‌گانه پشتی داشته باشند که یکی از آنها ممکن است یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ، همراه با یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر باشد.

فاش شدن طراحی نهایی سامسونگ اس22

 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی