کد خبر: ۲۲۵۵۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۰

خصوصیات مدل‌های جدید Moto فاش شد

به زودی شرکت لنوو گوشی‌های مدل موتورلاd خود را به بازار هند عرضه می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از gizmochina؛ موتورولا در حال آماده شدن برای ورود به بازار تلفن‌های هوشمند در هند است. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این برند متعلق به شرکت لنوو بوده و قرار است گوشی‌های هوشمند Moto A۱۰، Moto A۵۰ و Moto A۷۰ را به بازرهای چین  عرضه کند. YTechb اولین تصاویر و مشخصات کلیدی هر سه گوشی را به اشتراک گذاشته است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که موتو A۷۰ با صفحه نمایش ۲.۴ اینچی و تراشه Unisoc عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند دارای دوربین VGA و LED فوری در پشت است و می‌تواند حداکثر ۲۰۰۰ مخاطب را در حافظه داخلی خود ذخیره کند. تلفن هوشمند A70 همچنین از FM بی سیم  و عملکرد ضبط تماس خودکار پشتیبانی می‌کند.  A۷۰ دارای باتری ۱۷۵۰ میلی آمپر ساعتی است که به گفته توسعه دهندگان موتورولا همین باتری در A۱۰ و A۵۰ نیز موجود است. بسته خرده فروشی گوشی‌های جدید سری A موتورولا شامل شارژر و کابل ۵ واتی خواهد بود.

مذل های جدید موتورلا

گوشی‌های سری Moto A با ۲ سال ضمانت تعویض، عرضه می‌شوند و برای خدمات پس از فروش توسط برند گوشی هندی لاوا ارائه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه A۱۰، A۵۰ و A۷۰ هنوز مشخص نیست. اما گفته شده، قیمت A۱۰ حدود ۱۵۰۰ روپیه است، در حالی که انتظار می‌رود دو مدل باقی مانده  حدود ۲۰۰۰ روپیه قیمت داشته باشند. پیش بینی می‌شود موتورولا این گوشی‌ها را در رنگ‌هایی مانند آبی، نقره‌ای (فقط برای A۷۰) و طلایی  در پنج ایالت هند از جمله اوتار پرادش عرضه کند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی