کد خبر: ۲۲۵۶۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

با یکی دیگر از سردسته‌های دوج کوین بیشتر آشنا شوید

یوشی از دسته ارز‌های دیجیتال به نام میم کوین و از سر دسته دوج کوین است. این گروه ارز‌ها به خصوص دوج کوین و شیبا تحت تاثیر هیاهوی اجتماعی در چند ماه اخیر رکورد‌های قیمتی فوق العاده‌ای را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» در چند سال اخیر ارز‌های دیجیتال و توکن‌ها در فضای سرمایه‌گذاری طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند به گونه‌ای که هر کدام از این‌ها با ارائه خدمات نوین گوشی سبقت را از همدیگر ربوده‌اند. در این گزارش سعی می‌شود یکی از توکن و ارزدیجیتال مهم را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

یوشی توکنی در زنجیره هوشمند بایننس است که دارای ویژگی‌های مختلفی است. نام و تصویر یوشی برگرفته و الهام از یک دایناسور در بازی سوپر ماریو است که نام او یوشی بوده است.

با یکی دیگر از سردسته‌های دوج کوین بیشتر آشنا شوید

به گفته تیم پشتیبان یوشی این توکن با مکانیزم سوزاندن، کل گردش تولید یوشی به طور تصاعدی کاهش می‌یابد. علاوه بر این با ترکیب مکانیزم سوزاندن، عملکرد ابتکاری نقدینگی خودکار و NFT با یکدیگر نقدینگی یوشی مجاز است که به سرعت افزایش یابد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یوشی این است که یک مرکزیت زدایی در مقیاس بزرگ را انجام می‌دهد که در سایر توکن‌ها بسیار کم است.

به عبارت دیگر توکن یوشی YooShi یک میم توکن MEME Token جامعه محور و منصفانه است که هم سرگرمی و هم سود را به همراه دارد. توکن یوشی کاملا به صورت منصفانه توزیع می‌گردد و هیچ توکنی به تیم آن تخصیص نیافته است. یوشی با ویژگی‌های پاداش استاتیک، خرید LP و سوختن دستی برنامه ریزی شده است.

همچنین یوشی از دسته ارز‌های دیجیتال به نام میم کوین و از سر دسته دوج کوین است. این گروه ارز‌ها به خصوص دوج کوین و شیبا تحت تاثیر هیاهوی اجتماعی در چند ماه اخیر رکورد‌های قیمتی فوق العاده‌ای را به ثبت رساندند.

میم کوین (memecoin) یا جوک کوین ارز دیجیتالی است که از رواج یک شوخی اینترنتی آغاز می‌شود. درواقع، می‌توان گفت میم کوین ایده طنزی است که تبدیل به یک ارز دیجیتال می‌شود و جالب اینجاست که بسیاری از میم کوین‌ها ارزش بازار بالایی پیدا می‌کنند.

در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ تیم یوشی رمزارز خود را با نام YooShi در صرافی پنکیک سواپ و سپس در صرافی ال بانک لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکورد‌های قیمتی این رمزارز شد. YOOSHI بر بستر بایننس اسمارت چاین قرار دارد.

یوشی یک توکن کاملا غیر متمرکز است. در طی هر معامله سه عملکرد ساده رخ می‌دهد:
پاداش‌های استیکینگ، تولید توکن‌های lp، توکن سوزی دستی.

یوشی یا YooShi از یک MemeCoin غیر متمرکز به متاورس بازی یوشی توسعه یافته است که ارز دیجیتال آن با نماد YOOSHI شناخته می‌شود و اختصاص داده شده به ساخت یک پل بین بازی P۲E و گیمر‌ها و ساخت بازی نه تنها برای سرگرمی بلکه سود آوری نیز مد نظر است.

یوشی یک توکن ضد تورم و جامعه محور که ۱۰۰ درصد غیر متمرکز است. این پروژه توسط جامعه یوشی با استفاده از رای گیری اداره و کنترل می‌شود.

غیرقابل کنترل، راه اندازی عادلانه، فارمینگ اتوماتیک ایمن، افزایش کف قیمت به طور مداوم و ایمنی در برابر شوک نهنگ یا Whale Shock از دیگر ویژگی‌های توکن یوشی محسوب می‌شود. همچنین متامسک و تراست والت از مهم‌ترین کیف پول‌های این توکن هستند.

برای خرید یوشی می‌توانید مقداری بایننس کوین را از صرافی بایننس خریداری کرده و آن را به بایننس اسمارت چین BSC ارسال کنید و در آنجا بایننس کوین را به توکن یوشی تبدیل کنید. صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ و هات بیت از صرافی‌های ریز توکن یوشی است.

یوشی تیم بسیار فعالی دارد که با هولدران شفاف است. جامعه یوشی همیشه در تصمیم گیری‌های آینده YooShi حرفی برای گفتن خواهد داشت و تصمیم گیری‌ها بر اساس نظرسنجی انجام می‌گیرد.

برای پیش بینی قیمت رمزارز‌ها لازم است فاکتور‌های متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز‌های دیجیتال رمزنگاری شده و … را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود.

توجه: در این گزارش سعی کردیم تا شما را با رمزارز یوشی YooShi آشنا کنیم و این پست به منزله سیگنال و یا ورود بر ارز YOOSHI نیست و هر شخص مسئول سود و زیان خود در بازار ارز‌های دیجیتال است و نبض فناوری هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا ضرر شما را ندارد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
M
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
یوشی از مم کوین های دوج نیس مدیر یوشی چندی پیش توئیت زد و تلویحا اشاره به شیبا کرد با این عنوان !YooSHIBA
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی