کد خبر: ۲۲۵۸۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

کندشدن پیشرفت فناوری با اجرای طرح صیانت| باعث دلسردی فعالان مجازی نشوید

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوپردازان داده‌ای آداک، در رابطه با اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران، گفت: به نظر من اصل موضوع ساماندهی فضای مجازی و اجرای طرح صیانت در فضای کنونی جامعه و پیشرفت روزافزون فناوری‌های اشتباه است و ضربه بزرگی به جامعه فناوری کشور خواهد زد و ثمری جز دلسردی فعالان این حوزه نخواهد داشت.

اصغر نیتی مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوپردازان داده‌ای آداک، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان با نام تجاری "گروه نرم افزاری آداک" از سال ۸۷ با تمرکز بر تولید، توسعه و مشاوره پروژه‌های نرم افزاری تحت وب و موبایل و تمرکز بروی کسب و کار‌های اینترنتی شروع به فعالیت کرده است.

وی تصریح کرد: برخی از محصولات شرکت آداک تا کنون می‌توان به سامانه امور مشترکین شرکت آب منطقه‌ای (محصول دانش بنیان)، نرم افزار هوشمند خرید و فروش سهام، سامانه مدیریت کنفرانس و سامانه جمع آوری متکدیان اشاره کرد. این شرکت تا کنون سه بار کارآفرین برتر استان زنجان و در سال ۱۳۹۲ نیز کارآفرین برتر کشور شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوپردازان داده‌ای آداک، گفت: عمده محصولات تولیدی شرکت تا کنون در حوزه طراحی و توسعه سامانه‌های نرم افزاری، پیاده سازی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل و مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کار‌های اینترنتی است. جدیدترین استارتاپ شرکت نیز داروخانه اینترنتی دارونا به نشانی https://daroona.ir است. این شرکت همچنین دارای رتبه ۴ در تولید نرم افزار از شورای عالی انفورماتیک کشور و عضو سازمان نظام صنف رایانه‌ای کشور می‌باشد.

نیتی ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۵۰ پروژه مختلف از سراسر کشور توسط تیم جوان آداک انجام شده و عمده مشتریان ما مراکز علمی، دانشگاهی و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوپردازان داده‌ای آداک، اظهار کرد: با توجه به اینکه محصولات تولید شده در شرکت دانش بنیان آداک با استفاده از آخرین فناوری‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم افزار در دنیا است و اینکه سطح این فناوری‌های در دنیای کنونی به عنوان فناوری سطح بالا استفاده می‌شود و با توجه به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های خوبی از شرکت‌های دانش بنیان می‌کند به سمت تولید محصولات دانش بنیان رفتیم.

نیتی افزود: با توجه به اینکه صنعت نرم افزار و فناوری اطلاعات و ارتباطات در جوامع امروز تغییرات عظیمی در زندگی مردم و ارتباطات آن‌ها ایجاد کرده است، به ناچار شرکت‌های فناوری مانند آداک نیاز به خلاقیت در سطوح مختلف تولید نرم افزار مانند طراحی مفهومی، برنامه نویسی و طراحی گرافیکی را بیش از پیش احساس می‌کنند که ما میز سعی کردیم با استفاده از جوانان خلاق و با انگیزه سطوح مختلف خلافیت و نواوری را در محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه دهیم.

وی تأکید کرد: در طول ۱۴ سال فعالیت شرکت آداک بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص حوزه نرم افزار تربیت کرده ایم و با بیش از ۲۵۰ مشتری کار کرده‌ایم که این‌ها نشان از موفقیت شرکت در ارائه و فروش محصولات خود دارد و نتیجه‌ای که تا الان به آن رسیده‌ایم این است که تا حد امکان با سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی کار نکنیم و هر چقدر به سمت کاربر نهایی که مردم هستند بتوانیم خدمات ارائه کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

نیتی در خصوص ساماندهی فضای مجازی و اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران، گفت: به نظر من اصل موضوع ساماندهی فضای مجازی و اجرای طرح صیانت در فضای کنونی جامعه و پیشرفت روزافزون فناوری‌های اشتباه است و ضربه بزرگی به جامعه فناوری کشور خواهد زد و ثمری جز دلسردی فعالان این حوزه نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است همه مباحث مرتبط با فناوری به سازمان‌های مرتبط صنفی مانند سازمان نظام صنف رایانه‌ای کشور سپرده شود تا اعضای صنف در مورد قوانین مرتبط تصمیم گیری کنند.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی