کد خبر: ۲۲۷۷۰
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵
یزدانیان خبر داد:

به روزرسانی نقشه راه‌های فناورانه در دستورکار پژوهشگاه

بازنگری و به روز رسانی نقشه راههای تدوین شده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای اهداف تعیین شده توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش« نبض فناوری» در جلسه کنترل پروژه‌های پژوهشگاه که در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر مدیران پژوهشگاه برگزار گردید، موضوع نقشه راههای تدوین شده پژوهشگاه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این نقشه راه ها پس از بازنگری و به روز رسانی به عنوان اسناد پشتیبان در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد.

انصاری ضمن تبیین انتظارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پژوهشگاه گفت: می بایست از ظرفیت پژوهشگاه در تحقق شبکه ملی اطلاعات به طور کامل استفاده شود و علاوه بر این سایر شرکت ها و سازمانهای تابعه وزارت هم باید از این ظرفیت استفاده کنند. ایشان در خصوص رسالت و وظایفی که به پژوهشگاه واگذار گردیده است تاکید کرد: وزارت ارتباطات کاملاً از پژوهشگاه حمایت خواهد کرد و پشتیبان گسترش فعالیت های آن برای تحقق اهداف وزارت ارتباطات به ویژه در زمینه شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.

یزدانیان نیز در این جلسه ضمن تشریح فعالیت های پژوهشگاه گفت: ما در پژوهشگاه بر اساس سیاست های تعریف شده توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام ظرفیتمان را به کار خواهیم گرفت تا روند تعریف و اجرای پروژه‌های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را با سرعت بیشتری انجام دهیم، وی افزود ما این قول را خواهیم داد که از زمان عقد قراردادهای مربوط به پروژه های شبکه ملی اطلاعات بیش از ۲ هفته زمان نخواهد برد تا به مرحله اجرا برسد.

یزدانیان همچنین بر استفاده از ظرفیت هیئت امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه فعالیت های پژوهشگاه و پیشرفت پروژه های آن تاکید کرد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی