کد خبر: ۲۲۸۱۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۶

اطلاعات دیگری از گلکسی S21 FE لو رفت

یکی دیگر از نشت ها در مورد سامسونگ گلکسی S21 FE این دستگاه را از زوایای بیشتری نشان می دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس گزارش Android Police، گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 فن ادیشن (FE) که هنوز معرفی نشده، قربانی افشای دیگری شده است. درست مانند مدل قبلی S20 FE که به عنوان همتای مقرون به صرفه S20 عمل می کند، S21 FE نیز قرار است جایگزین مناسبی برای S21 پرچمدار باشد.

تصاویر بازاریابی فاش شده توسط Coinbrs چندین تصویر از این دستگاه را نشان می‌دهند و جای تعجب نیست که شباهت زیادی به S21 دارد. تصاویر بیشتر آنچه را که در دفترچه راهنمای کاربر S21 FE که قبلاً در سپتامبر فاش شده بود، به ما نشان می‌دهند.

همانطور که توسط Coinbrs اشاره شده، ظاهراً دستگاه دارای سه دوربین در پشت خود یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق و یک سنسور فوق عریض خواهد بود. گفته می‌شود در قسمت جلویی، یک ناچ با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه یک اسکنر اثر انگشت در نمایشگر دارد.

در مقایسه با صفحه نمایش 6.2 اینچی مدل پایه S21، شایعه شده است که S21 FE دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از همتای پریمیوم خود است و دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ 120 هرتز AMOLED است. Coinbrs می‌گوید که ممکن است یک باتری بزرگ‌تر 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیز داشته باشد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند( یک ارتقای کوچک نسبت به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی ) از نظر قدرت پردازشی، Coinbrs انتظار دارد که بسته به بازار با تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 و همچنین تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

در ماه ژوئن، ما اصلاً مطمئن نبودیم که S21 FE وجود داشته باشد؛ کمبود مداوم تراشه شایعاتی مبنی بر توقف تولید این گوشی توسط سامسونگ ایجاد کرد. S21 FE هنوز به طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده اما Coinbrs ادعا می کند که این شرکت به طور رسمی این گوشی را در 4 ژانویه معرفی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی